پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

عملکرد ضعیف بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد مایه تأسف است/مسؤولان ارشد فکری به حال تسهیلات کنند

به گزارش کرونا از کهگیلویه،حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به ارائه آمار عملکرد بانک‌های کشور در پرداخت تسهیلات گفت: متأسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه نا موفق بوده و در رده آخر قرار دارد. امام جمعه دهدشت تصریح کرد: این برای مسؤولان بانک‌ها مایه تأسف است .وقتی صحبت ازدواج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71777
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

عملکرد ضعیف بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد مایه تأسف است/مسؤولان ارشد فکری به حال تسهیلات کنند

به گزارش کرونا از کهگیلویه،حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به ارائه آمار عملکرد بانک‌های کشور در پرداخت تسهیلات گفت: متأسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه نا موفق بوده و در رده آخر قرار دارد.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: این برای مسؤولان بانک‌ها مایه تأسف است .وقتی صحبت ازدواج می‌شود یعنی بانک‌ها باید پای‌کار باشند خروجی این کار این است که آمار ازدواج در استان کاهش و آمار طلاق افزایش یافت.

وی با مهم خواندن نقش بانک‌ها در اقتصاد، افزود: متاسفانه این مهم در استان مورد غفلت واقع شده است.

امام جمعه دهدشت گفت: سؤوال افکار عمومی از مدیران بانک‌ها این است که چرا ما از بین استانها رده آخر باشیم، آیا همین قدر که برای وصول اقساط ۱۰۰ هزار تومانی مددجویان کمیته و بهزیستی پیامک می‌دهید و ضامن را تهدید می‌کنید برای وصول اعتبارات بیشتر از بانک‌های مرکزی تلاش کردید؟

وی ادامه داد: چرا باید این طور بشود؟ چرا فعالیت شهرک‌های صنعتی ما نصف شده است؟ یکی از مهمترین علت‌ها سخت گیری بانک‌ها است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان اینکه بیشترین سرمایه بانک‌های استان املاک هستند و مایه نگرانی است، افزود: در استانی که کارخانجات کم است، اشتغال وجود ندارد نباید در رده آخر تسهیلات باشد از مسؤولان ارشد استانی و وزارتخانه‌ها انتظار می‌رود فکری کنند.

ظرفیت‌های بخش کشاورزی شکوفا شود

امام جمعه دهدشت نامگذاری سال را یادآور شد و با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال، به ظرفیت‌های بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: با تکیه بر دانش‌بنیان عقب ماندگی بخش کشاورزی جبران شود.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی دارای علم و تخصص است، اضافه کرد: خوشبختانه در کشور ما تخصص و علم آن وجود دارد اما هم کشاورزان باید به حرف کارشناسان عمل کنند هم مسؤولان جهاد، کشاورزی را از سنتی به مسئله دانش بنیان و صنعتی تبدیل کنند.

مرگ سارینا ذهابی از روستای ناوفره در اثر بیماری پیش پا افتاده/ تلنگری دردآسا بر مسئولانی که در زلزله کرمانشاه فقط عکس یادگاری گرفتند
دنبال کنید

بازی جدید امریکا در مذاکرات هسته‌ای

خطیب نماز جمعه دهدشت در بخش دیگری از سخنانش در خصوص مذاکرات هسته‌ای گفت: استکبار به سرکردگی امریکای جنایتکار برای فرار از توافق عزتمندانه و قوی هسته‌ای هر روز بازی جدید دارد.

وی به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه امریکا اشاره کرد و گفت: این مسؤول اعلام کرده که خروج ترامپ از برجام، تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران و شهادت سردار نه تنها مانع ایران نشده بلکه موجب توسعه هسته‌ای و بدتر شدن شرایط امریکا در منطقه شده است.

تصورات غلط استکبار از جمهوری اسلامی ایران

امام جمعه دهدشت تأکید کرد: اگر تصور شما بر این است تحریم‌ها ما را به جایی می‌رساند که دست از انتقام سردار سلیمانی برداریم تصور غلطی است.ما هم قاتلان هم عاملان و آمران شهادت سردار را مجازات خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: این تصور که ما دست از جبهه مقاومت برداریم و شما در اطراف کشور ما سنگر بسازید قدرت نمایی کنید منافع ملی ما را به خطر بیندازید این خیال خام است این خواب‌ها و رؤیا تعبیرشان پیش خود شما است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت:جمهوری اسلامی با عزت در رابطه با مذاکرات ورود کرده زمانی که برای عصبانیت خودکار پرتاب می‌کردند گذشت امروز تیم مذاکره کننده قوی، تیم کاردان و تیمی است که خطوط قرمز رهبری را دنبال می‌کند. 

وی با بیان اینکه تصور اینکه اگر ما به برجام برگردیم باید دست از موشک و اقدامات منطقه ای بردارد و جبهه مقاومت را رها کند اتفاق نمی افتد.بنای ما بر این است تا زمانی که در منطقه باشید سکوت نخواهیم کرد و بنای جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی بر این است که شما را به نحو خفت بار از همه مناطق غرب آسیا اخراج کنیم.

خسارت‌هایی که با احداث سد خرسان به کهگیلویه و بویراحمد وارد می‌شود/تصمیم‌گیری احداث سد در تهران
دنبال کنید

خطیب نماز جمعه دهدشت تصریح کرد: رژیم کودک کش اشغالی که اخیرا وزیر خارجه آن صحبتی کرده آمادگی داریم با جمهوری اسلامی برخورد سختی کنیم بداند شما فعلا ترقه بازی که در غزه و کرانه باختری را نمی توانید جواب دهید قرار است موشک‌های رعد و سجیل را جواب دهید؟ این چنین نیست.

برادران مسلمان در خلیج فارس! به دامان اسلام برگردید

وی همچنین عقب نشینی آل سعود و اعلام آتش‌بس در یمن را یادآور شد و گفت: به برادران مسلمان در خلیج فارس عرض می‌کنیم امریکا هر کسی را حمایت کرد ذلیل شد. صدام، قذافی، حسنی مبارک، بن علی، بن صالح و… را امریکا حمایت کرد به کجا رسیدند؟ سلاح خود را به شما فروختند.به دامان اسلام بازگردید عزت در اسلام و در مقابله با کفر و استکبار است.

وحدانی‌فر گفت:حادثه تروریستی حرم رضوی دل‌ها را جریحه‌دار کرد دشمن بهانه خود را بین قومیت‌ها و ملیت‌ها پیدا کرده و این را به برادران افغانی نسبت دادند. 

سوء استفاده دشمن از حادثه حرم رضوی؛ این بار افغانستان هراسی

وی ادامه داد: سناریوی پوسیده‌ای که سال‌ها چین هراسی، روس هراسی و مدتی عراق هراسی می کردند مدتی است افغانستان هراسی راه انداخته‌اند.دشمن دارد سوء استفاده می‌کند باید وحدت ملت اسلامی را مورد توجه قرار دهیم.

امام جمعه دهدشت وحدت شکنی در جهان اسلام، انحراف عمومی از مسئله این روزهای فلسطین و روز قدس، به چالش کشیدن گفتمان مقاومت، ایجاد کدورت بین کشور دوست و همسایه و قداست‌زدایی از اماکن مقدس و فضاسازی رسانه‌ای را از اهداف دشمن برشمرد.

وی گفت: برادری و وحدت مهمترین مسئله است.روحانیت در طول تاریخ برای دین خون داد و مفتخر است برای احیای اسلام و ترویج اسلام و ایستادگی مقابل ظلم و ستم جان داده و می‌دهد.

 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi