سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

اینترنت با سرعت لاک‌پشتی در شهر توریستی سی‌سخت/ضعف بزرگ در زیرساخت اصلی گردشگری

به گزارش کرونا از سی‌سخت، مدت‌هاست مشکل آنتن‌دهی و سرعت پایین اینترنت در شهر سی‌سخت باعث سردرگمی و کلافه شدن مردم شده است. شبکه اینترنت و فضای مجازی یکی از قدرتمندترین و مؤثرترین راه‌های ارتباطی در سرتاسر جهان محسوب می‌شود که به صورت  لحظه ای میتوان از طریق این شبکه به تمام اطلاعات روز دنیا

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71769
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

اینترنت با سرعت لاک‌پشتی در شهر توریستی سی‌سخت/ضعف بزرگ در زیرساخت اصلی گردشگری

به گزارش کرونا از سی‌سخت، مدت‌هاست مشکل آنتن‌دهی و سرعت پایین اینترنت در شهر سی‌سخت باعث سردرگمی و کلافه شدن مردم شده است.

شبکه اینترنت و فضای مجازی یکی از قدرتمندترین و مؤثرترین راه‌های ارتباطی در سرتاسر جهان محسوب می‌شود که به صورت  لحظه ای میتوان از طریق این شبکه به تمام اطلاعات روز دنیا دسترسی پیدا کرد.

بیشتر کسب و کارها و درآمدهای امروزی به سمت اینترنتی شدن سوق پیدا کرده است،  تامین هزینه‌های زندگی بسیاری از مردم از این طریق به وجود می‌آید، اینترنت حتی باعث شده که شغل‌های میلیونی از این راه ایجاد و آمارهای زیادی در سطح دنیا به این امر اذعان می‌کنند که شبکه‌های اینترنتی غول‌های اشتغالزایی در دنیا شده‌اند.

شیوع کرونا در چند سال اخیر باعث شد جامعه  نیاز بیشتر به شبکه‌های اینترنتی و فضای مجازی  پیدا کند ولی همین موضوع عاملی شده که مشکلات زیرساخت‌ اینترنتی نمایان‌تر شود و مردم را دچار سردرگمی کند.

 شهرستان دنا از لحاظ زیرساخت‌های اینترنتی آن چنان که باید در حال رشد نیست که جا دارد متولیان امر توجه ویژه ای به شهر توریست پذیر سی سخت داشته باشند.

مردم شهر سی سخت از وضعیت نامناسب آنتن دهی، اینترنت و شبکه‌های مخابراتی گلایه دارند به طوری که مشکل آنتن دهی در چندین منطقه  شهر سی سخت  پررنگ‌تر شده و مردم را دچار سردرگمی کرده است.

ضعف آنتن‌دهی تلفن همراه که منجر به اختلال در اینترنت همراه می‌شود نیز مدتی است که در برخی مناطق شهر سی سخت بیشتر احساس می‌شود و این در حالی است که شهر سی سخت در فصل بهار و تابستان پذیرای خیل عظیمی از گردشگران است که این مهم  به خودی خود باعث مشکلات آنتن دهی  فراوان تری می شود.

بیکاری در گچساران 16 درصد است/ آمار کارگران مشغول و مراجعه کنندگان به کاریابی‌ها
دنبال کنید

 شهروندان سی سختی می‌گویند؛ کیفیت اینترنت همراه در بعضی مناطق شهر سی سخت به شدت پایین‌ آمده است که  فکر می‌ کنیم  مشکل از پهنای باند و زیرساخت‌های اینترنتی است  چرا که هر وقت  آنتن‌دهی تلفن همراه ضعیف می‌شود با مشکل ضعیف شدن اینترنت هم مواجه هستیم.

 پیگیری‌های فارس نشان می‌دهد که  ضعف آنتن دهی و پایین بودن سرعت اینترنت در برخی خیابان ها و مناطق شهر سی سخت مشهود است به ویژه در روزهای پایانی هفته و تعطیلات که گردشگران برای گردش و تفریح وارد شهر سی سخت می شوند این مشکل ملموس‌تر می شود.

آن‌ها می‌گویند پایین بودن سرعت اینترنت در مناطقی  است که نسل های بالاتر ارائه نشده است و به طور کلی تبدیل سرعت و نسل اینترنت همراه در کشور نیز بستگی به مکان و استان دارد و در استانهای مختلف، فرصت تبدیل این وضعیت متفاوت است که متأسفانه شهر سی سخت از این نسل اینترنت بی بهره است.

شهروندان سی‌سختی می‌گویند زیبنده نیست که هنوز مردمان شهر پرگردشگر و توریست پذیر سی سخت از آنتن دهی موبایل و نبود اینترنت رنج ببرند. 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi