جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

چهار بانده شدن محور مشکین شهر به اردبیل نیمه نخست امسال به اتمام می رسد

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: با تلاش های مستمر چهار بانده شدن مشکین شهر به اردبیل نیمه نخست امسال به اتمام می رسد ضمنا باید گفته شود اعتبار تزریق شده به این پروژه در سال ۱۴۰۰ به اندازه کل اعتبارات تزریق شده در ۱۰ سال گذشته بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71768
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

کرونا :

چهار بانده شدن محور مشکین شهر به اردبیل نیمه نخست امسال به اتمام می رسد

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: پروژه چهار بانده شدن مشکین شهر به اهر حدود ۱۱ سال پیش ردیف بودجه ای اخذ کرده بود اما عملا هیچ قدم مثبتی برای احداث آن برداشته نشده است که با پیگیری های لازم کلنگ آن در نزدیک ترین زمان ممکن به زمین زده خواهد شد.

وی افزود: با تلاش های مسمتر چهار بانده شدن مشکین شهر به اردبیل نیمه نخست امسال به اتمام می رسد ضمنا باید گفته شود اعتبار تزریق شده به این پروژه در سال ۱۴۰۰ به اندازه کل اعتبار تزریق شده در ۱۰ سال گذشته بود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس عنوان کرد: پیگیری های لازم برای احداث محور میانبر مشکین شهر به سراب نیز با همکاری نماینده سراب انجام شده است و این مهم نیز ادامه خواهد داشت.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: تلاش ها برای احداث سد اهل ایمان در مشکین غربی انجام شده و دستور صریح وزیر در این رابطه نیز صادر گردید ضمن اینکه مسئله مذکور با جدیت توسط امور آب استان پیگیری می شود.

عباس زاده مشکینی عنوان کرد: همچنین برای نجات بخشی سد اینچه نو و سد روستای اونار نیز وزیر نیرو دستور صریح داده اند تا اینکه برای اجرا با جدیت پیگیری شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi