پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بیمارستان امید شهرستان مهرستان تجهیز شد

نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و مهرستان در مجلس گفت: بیمارستان امید شهرستان مهرستان تجهیز شد و پزشک رادیولوژیست نیز مستقر گردید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71750
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

بیمارستان امید شهرستان مهرستان تجهیز شد

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، ملک فاضلی به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد وگفت: با تلاش های انجام شده بیمارستان ایرانمهر راه اندازی شد و البته باید تجهیزات کافی و نیروی انسانی به ویژه پزشک متخصص رادیولوژیست آن تامین شود.

نماینده  مردم سراوان، سیب، سوران و مهرستان در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان ایرانمهر به شدت نیازمند پزشک متخصص رادیولوژیست است و قطعا یک رادیولوژیست برای یک شهرستان کافی نبوده لذا مردم برای انجام سونوگرافی و تصویربرداری به زاهدان مسافت طولانی را طی می کنند تا معاینات پزشکی را انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان سوران به ۶۴ تخت ارتقا پیدا کرد و احتمالا فاز نخست این بیمارستان در ۶ ماه آینده به بهره برداری برسد ضمن اینکه بایستی امکانات پزشکی و نیروی انسانی آن تامین شود تا جمعیت ۱۰۰ هزار نفری را تحت پوشش و ارائه خدمات دهد.

نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و مهرستان در مجلس عنوان کرد: بیمارستان امید شهرستان مهرستان تجهیز شد و پزشک رادیولوژیست نیز مستقر گردید و البته پزشکان متخصص دیگری در این بیمارستان حضور پیدا کردند تا در خدمت به مردم منطقه باشند، امیدوارم که وزارت بهداشت اعتبار لازم را برای تجهیز این بیمارستان اختصاص دهد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi