شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ایجاد دانشگاه علوم پزشکی بروجرد یک مطالبه عمومی است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: ایجاد دانشگاه علوم پزشکی بروجرد یک مطالبه عمومی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71738
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

ایجاد دانشگاه علوم پزشکی بروجرد یک مطالبه عمومی است

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، فاطمه مقصودی در تشریح این مسئله که ایجاد دانشگاه علوم پزشکی بروجرد یک مطالبه عمومی است،گفت: این کمبود در استان لرستان هم احساس می‌شود و این استان تنها یک دانشگاه علوم پزشکی دارد که این مهم موجب کمبود خدمات‌رسانی به شهروندان در استان شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بروجرد می‌تواند علاوه بر توسعه خدمات‌رسانی به شهرستان و دیگر شهرهای همجوار، سطح خدمات رسانی بهداشتی به لرستان را افزایش دهد.

مقصودی با اشاره به اقدامات گسترده در راستای توسعه شهرستان بروجرد، اضافه کرد: تلاش برای تامین آب شرب بروجرد و تکمیل سد آبسرده، بازگشت کارخانجات تعطیل به چرخه تولید، تلاش برای وصل کردن بروجرد به خط ریلی، توسعه نساجی و جذب نیروی جدید تنها بخشی از اقدامات دو سال گذشته است.

 وی در خصوص کارخانجات عظیم خودرو و نساجی بروجرد، افزود: این دو کارخانه عظیم در سال‌های اخیر با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود که الحمدلله در دو سال گذشته و با تلاش شبانه روزی برای بازگشایی آن اقدام شده است.

نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: راه‌اندازی بخش دوزندگی نساجی بروجرد نیز زمینه ساز توسعه اقتصادی این صنعت و ایجاد اشتغال برای جوانان استان و شهرستان شده است و با راه‌اندازی فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور، توسعه اقتصادی صنعت دوزندگی لرستان نیز محقق می‌شود.

مقصودی بیان کرد: در دو سال گذشته در راستای ایجاد زیرساخت‌های شهرستان نیز اقدامات گسترده‌ای انجام شده که از آن جمله توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی اشترینان بوده است.

دستگیری ۲ تروریست مسلح در سراوان
دنبال کنید

وی ادامه داد: ایجاد این زیرساخت مهم می‌تواند در راستای توسعه شهرستان و منطقه اشترینان تاثیرگذار باشد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس در خصوص توسعه روستاهای شهرستان، افزود: برخی روستاهای شهرستان از زیر ساخت‌های اصلی محروم بوده که خوشبختانه با هماهنگی و اقدامات جهادی، توسعه روستاها در شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

مقصودی ضمن تسلیت شهادت دو روحانی مجاهد در صحن رضوی و محکوم کردن این اقدام تروریستی اظهار کرد: جهاد تبیین فریضه‌ای بزرگ است و باید در راستای ترویج انقلاب و مسائل مربوط جهان اسلام، وظایف و تکالیف خود را انجام دهیم.

وی جمهوری اسلامی را میدان‌دار مبارزه با استکبار دانست و عنوان کرد: تحکیم موارد قدرت جمهوری اسلامی از مولفه‌های مهمی است که حول محور مردم می چرخد و باید با همراهی مردم به این مهم برسیم.

این نماینده مجلس تلاش برای بهبود اقتصاد و معیشت مردم را بخشی از وظایف دولتمردان دانست و بیان کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز برای این مهم در تلاش هستند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi