پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ضرورت توجه مضاعف نسبت به مراکز نگهداری کودکان خانواده کمیته امداد در پنج مرکز دامغان و امیرآباد

نماینده مردم دامغان در مجلس در دیدار با مدیر کل جدید کمیته امداد استان سمنان بر ضرورت توجه مضاعف نسبت به مراکز نگهداری کودکان خانواده کمیته امداد در پنج مرکز دامغان و امیرآباد تاکید کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71732
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

ضرورت توجه مضاعف نسبت به مراکز نگهداری کودکان خانواده کمیته امداد در پنج مرکز دامغان و امیرآباد

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت،؛  علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و عضو مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با علی بحیرایی مدیر کل جدید کمیته امداد استان سمنان و مسئولان این اداره کل به همراه مدیران کمیته امداد دامغان و امیرآباد دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم درخصوص این نشست گفت: در این نشست در خصوص تسریع در تکمیل ساختمان های ۱۶ واحدی جهت ازدواج آسان، احداث سالن ورزشی جنب مجموعه فرهنگی تقوی برای خانواده محترم امداد، جابجایی ساختمان اداره کمیته امداد دامغان به فضایی مناسب تر که دسترسی به آن برای خانواده محترم امداد آسان‌تر باشد و نیز توجه مضاعف نسبت به مراکز نگهداری کودکان خانواده کمیته امداد در پنج مرکز دامغان و امیرآباد از مطالبات مطرح  شده در این دیدار بود.

وی افزود: در ابتدای این دیدار جناب آقای بحیرایی گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کمیته امداد در حوزه های اشتغال زایی، حمایت از محرومان و نیز توانمندسازی مددجویان این مجموعه را در سطح استان تشریح کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi