سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

افتتاح بزرگترین پروژه فرهنگی چاروسا/ مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی رسما افتتاح شد

به گزارش کرونا از چاروسا، با حضور نماینده ولی فقیه استان، مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار کهگیلویه و امامان جمعه دهدشت، دیشموک و قلعه رئیسی و مسؤولان بخش چاروسا مصلی محمد رسول الله شهر قلعه رئیسی افتتاح شد. مصلاهای نماز جمعه میعادگاه بندگان معبد و خداجوی بوده و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71695
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

افتتاح بزرگترین پروژه فرهنگی چاروسا/ مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی رسما افتتاح شد

به گزارش کرونا از چاروسا، با حضور نماینده ولی فقیه استان، مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار کهگیلویه و امامان جمعه دهدشت، دیشموک و قلعه رئیسی و مسؤولان بخش چاروسا مصلی محمد رسول الله شهر قلعه رئیسی افتتاح شد.

مصلاهای نماز جمعه میعادگاه بندگان معبد و خداجوی بوده و هر آدینه نمایش صفوف فشرده سربازان گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب است.

در کنار اقامه نماز جمعه نهضت مصلاسازی در استان کهگیلویه و بویراحمد چند سالی است که رنگ و رونق به خود گرفته است به طوری که در استان ما مصلاهایی در حال ساخت و ساز بوده و یا در بعضی شهرها در حال اتمام بوده و در شهرهای دیگر کلنگ‌زنی و یا در دست اجرا است.

مصلای محمد رسول الله شهر قلعه رئیسی پس از سال‌ها انتظار از امروز پذیرای خیل عظیم نمازگزاران مؤمن و موحد خواهد بود.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی با تقدیر از همه کسانی که در زمینه ساخت مصلا در این منطقه محروم همکاری کردند، اظهار کرد: کلنگ این مصلی در سال ۱۳۹۱ با همکاری و تلاش استاندار وقت آقای دکتر صابری پایه گذاری شد که در این مدت با تلاش نماینده ولی فقیه، سپاه فتح استان، روسای سابق و وقت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه، استانداران و فرمانداران شهرستان تکمیل شد که لازم است از همه آن‌ها تقدیر و تشکر کنم.

 وی به مشکلات بخش چاروسا اشاره و بیان کرد: بخش چاروسا در زمینه‌های مختلفی ظرفیت‌های بزرگی دارد که از جمله در زمینه کشاورزی، دامداری و اشتغال زایی و مهمتر از همه نیروی کار فعال و ظرفیت ساخت کارخانه گچ می توان نام برد که می تواند کمک شایانی به منطقه داشته باشند.

امام جمعه قلعه رئیسی با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: ظرفیت بزرگی برای جذب سرمایه گذار برای ساخت کارخانه گچ وجود دارد که در این بخش می‌توان برنامه ریزی مختلفی داشت و برای اشتغال زایی در این منطقه تلاش کرد.

منصوری: تغییر مدیران در اولین فرصت انجام می‌شود/ بررسی عملکرد مسئولان از ۵ مسیر مختلف
دنبال کنید

صلواتی به مشکلات روستاها در این بخش اشاره و محرومیت بسیاری از روستاها را غیر قابل تصور دانست که از جمله نبود گاز در بعضی روستاها را نگران کننده برشمرد و ادامه داد: نبود نمایندگی بنیاد علوی یکی از دغدغه‌های مردم این منطقه است که امیدواریم همانطور که تاکنون نماینده معزز ولی فقیه تلاش خوبی داشتند همکاری شود تا این بنیاد در این منطقه هم فعال شود تا محرومیتی که در این منطقه وجود دارد برای رفع آن تلاش شود.

سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم در این مراسم با دو خبر خوش به میان مردم قلعه رئیسی آمد و با بیان اینکه برای نمایندگی بنیاد علوی همکاری‌های خوبی انجام گرفت و استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیر این موضوع هستند.

وی در خصوص استادیوم ورزشی قلعه رئیسی گفت: با پیگیری‌های مختلف ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این استادیوم اختصاص داده شد و در چند روز آینده به پیمانکار پروژه تحویل داده می‌شود تا مجدد عملیات اجرایی پروژه شروع شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در خصوص شهرستان شدن قلعه رئیسی هم تاکید کرد: موضوع شهرستان شدن این بخش به جد در دستور مسؤولان استانی و شهرستانی است و مشکلاتی را داشته که در چند روز گذشته برطرف شد و امیدواریم در شش ماه اول سال این مطالبه و چند منطقه دیگر در سطح استان برای تبدیل شدن به شهرستان و بخش و دهستان در هیات دولت مصوب شود.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هم در این مراسم با تقدیر از تلاش استانداران و همه کسانی که در زمینه تکمیل مصلی ها همکاری دارند بیان کرد: با وعده‌ای که از سوی استاندار داده شد امیدواریم تمام مصلاهای نیمه تمام استان تا پایان سال ۱۴۰۱ در سطح استان افتتاح و به بهره برداری برسد.

نفس راحت مردم چاروسا و دیشموک پس از 6 سال مشقت راه و هزینه درمان
دنبال کنید

سرهنگ ناصر صالحی مسؤول قرارگاه سازندگی سپاه فتح استان هم که خود مسؤول اجرایی ساخت این مصلی بود تاکید کرد: کلنگ این مصلی در سال ۱۳۹۱ به متراژ هزار متر مربع به زمین زده شد که امروز یکی از مصلاهای مجهز به وسایل گرمایشی، سرمایشی، دوربین مدار بسته و سرویس بهداشتی مجزا برای بانوان و آقایان افتتاح شد.

وی یادآور شد: برای ساخت مصلای محمد رسول الله شهر قلعه رئیسی قریب به ۳ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان هزینه و تکمیل شد که از امروز مردم این شهر می‌توانند از آن استفاده کنند.

سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه هم در این مراسم با بیان اینکه با همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اعتباراتی برای استادیوم ورزشی قلعه رئیسی اختصاص داده شد، بیان کرد: در موضوع اشتغال زایی کمیته اشتغال در سطح شهرستان تشکیل داده شد و افرادی که نیازمند تسهیلات اشتغال زایی باشند می‌توانند با مراجعه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با سود پایین تسهیلات دریافت کنند.

وی با بیان اینکه نگرانی ما از مردم همین است که مراجعه کنند و از تسهیلات کم بهره استفاده کنند، تصریح کرد: با تلاشی که در دولت مردمی در حال انجام است امیدواریم سال ۱۴۰۱ سالی با رونق عظیم اقتصادی همراه باشد و بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم در این سال برطرف شود. 
 

افتتاح بزرگترین پروژه فرهنگی چاروسا/ مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی رسما افتتاح شد 11

افتتاح بزرگترین پروژه فرهنگی چاروسا/ مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی رسما افتتاح شد 12

افتتاح بزرگترین پروژه فرهنگی چاروسا/ مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی رسما افتتاح شد 13

افتتاح بزرگترین پروژه فرهنگی چاروسا/ مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی رسما افتتاح شد 14افتتاح بزرگترین پروژه فرهنگی چاروسا/ مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی رسما افتتاح شد 15

افتتاح بزرگترین پروژه فرهنگی چاروسا/ مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی رسما افتتاح شد 16

افتتاح بزرگترین پروژه فرهنگی چاروسا/ مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی رسما افتتاح شد 17

افتتاح بزرگترین پروژه فرهنگی چاروسا/ مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی رسما افتتاح شد 18افتتاح بزرگترین پروژه فرهنگی چاروسا/ مصلای نماز جمعه قلعه رئیسی رسما افتتاح شد 19

گزارش: سیدحسن آرمند

انتهای پیام/۸۲۰۲۱/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi