پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک موجب توسعه گردشگری خرم‌آباد می‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس،گفت: آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک موجب توسعه گردشگری خرم‌آباد می‌شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71677
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک موجب توسعه گردشگری خرم‌آباد می‌شود

 به گزارش  خبرگزاری خانه ملت،سید نظام‌الدین موسوی در حاشیه بازدید از قلعه فلک‌الافلاک، اظهار کرد: ‌بنا ‌بر توصیه استاندار لرستان به همراه جمعی از کارشناسان میراث‌فرهنگی از این قلعه بازدید کردیم و جوانب مختلف این بنای تاریخی را مورد ارزیابی قرار دادیم، مسئله آزادسازی حریم این اثر امری بسیار مهم و ضروری بوده و بی‌توجهی به آن اجحاف در حق تاریخ و فرهنگ لرستان است.

 نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آزادسازی قلعه فلک‌الافلاک مصوبه مجلس شورای اسلامی را دارد، تصریح کرد: علاوه بر این در سفر مقام معظم رهبری به لرستان این موضوع مورد تأکید قرار گرفت و در سفر اخیر رئیس‌جمهوری آزادسازی قلعه جزو مصوبات سفر بوده و از سوی دیگر ثبت جهانی این بنا مستلزم آزادسازی و احیای بافت تاریخی است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک از حیث احیای این بنای تاریخی اهمیت دارد و همچنین به توسعه اقتصاد استان لرستان کمک خواهد کرد.

موسوی یادآورشد: این قلعه به‌عنوان بارزترین نماد تاریخی و گردشگری استان مورد توجه نمایندگان مجلس است و بنده به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ لرستان که توفیق نمایندگی مجلس را دارم همراه با سایر نمایندگان شهرستان خرم‌آباد در پیگیری این مسئله از طریق هیئت‌رئیسه مجلس تلاش خواهیم کرد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi