شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیری جذب اعتبارات برای رفع مشکل آب شرب روستاهای استان اردبیل

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان نمین از پیگیری جذب اعتبارات برای رفع مشکل آب شرب روستاهای استان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71662
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

پیگیری جذب اعتبارات برای رفع مشکل آب شرب روستاهای استان اردبیل

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان نمین حضور یافت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت: در این نشست نتایج مصوبات ۴ دوره بازدیدهای صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ از روستاهای بخش مرکزی شهرستان نمین مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای پیشبرد اهداف و برنامه های توسعه این شهرستان، اتخاذ شد.

وی در این جلسه در سخنانی با گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان و تبریک سال نو، نامگذاری سال ۱۴۰۱ به اسم “سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغالزایی” را یادآور شد و اظهار کرد: منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با نام‌گذاری سال‌ها بایستی از سوی دولت‌مردان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع و گشودن گره‌های زندگی مردم مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم  اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: در بحث آب شرب روستایی در سال گذشته اعتبارات مناسبی برای استان دریافت کرده‌ایم و امیدواریم دستگاه‌های اجرایی مربوطه در جذب این اعتبارات و رفع مشکلات موجود در این حوزه که مشکل عمده روستاهای استان به‌ویژه روستاهای شهرستان نمین است، همت بیشتری داشته باشند./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi