سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهمئی از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان بهمئی خبر داد.  محمد درخشان اظهار کرد: با شروع ماه مبارک رمضان و شروع خرید مایحتاج شهروندان ، بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی ، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71629
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

کرونا :

اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان بهمئی

به گزارش کرونا از بهمئی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهمئی از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان بهمئی خبر داد. 

محمد درخشان اظهار کرد: با شروع ماه مبارک رمضان و شروع خرید مایحتاج شهروندان ، بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی ، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف بصورت روزانه بازار را رصد و با متخلفان برخورد می‌کنند و در خصوص فراوانی کالا هیچ کمبود کالایی در بازار وجود ندارد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

درخشان گفت:  با توجه به گشت مشترکی که از بازار صورت گرفت تعداد ۱۰ متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به اداره صمت یا اتاق اصناف گزارش تا با متخلفین برخورد شود. 

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان هم عنوان کرد: در شرایط فعلی اقتصادی آنچه نقش تعیین کننده و هدفمندی برای کنترل قیمت‌ها و تعدیل بازار دارد بازرسی مستمر بر بازار و واحدهای مختلف صنفی خدماتی و توزیعی است.

وی گفت: گشت‌های مشترک بازرسی با همکاری اعضای ستاد تنظیم بازار و تعزیرات حکومتی حتی با شدت بیشتری نسبت به نوروز ادامه دارد و در این راستا واحدهای مختلف صنفی که با سودجویی درصدد اخلال در نظم بازار می‌شوند برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی با همکاری نهادهای نظارتی آمادگی دارد همچون گذشته پاسخگوی قانونی شهروندان در خصوص تخلفات اقتصادی بازار است.

انهای پیام/۸۲۰۰۹


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi