پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تلاش برای راه اندازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل گرمسار و آرادان/ اخذ مجوز احداث دامداری 6 هزار راسی آرادان

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: با تلاش هایی که صورت گرفته حدود ۹ واحد تولیدی تعطیل در حوزه انتخابیه راه اندازی شدند و لذا در تلاش هستم دیگر واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگردند تا زمینه اشتغالزایی را برای مردم منطقه فراهم نمایند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71563
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

کرونا :

تلاش برای راه اندازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل گرمسار و آرادان/ اخذ مجوز احداث دامداری 6 هزار راسی آرادان

اردشیر مطهری در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته ۹ واحد تولیدی از تعداد واحدی که در حوزه انتخابیه تعطیل شده بودند به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: ضمنا باید گفته شود ۱۴۲ واحد تولیدی در سطح استان راکد بودند که ۲۸ واحد فعال شدند؛ بنابراین سهم فعال شدن تعداد واحد تولیدی حوزه انتخابیه قابل توجه است.

این نماینده مردم عنوان کرد: در طول دوران نمایندگی تلاش بر این بود که نگذارم هیچ واحد تولیدی تعطیل و یا راکد شود و این اتفاق نیز افتاد لذا چنین موضوعی می تواند نقطه قوت محسوب شود.

نماینده مردم گرمسار و آرادن در مجلس عنوان کرد: در بودجه ۱۴۰۰ حدود ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه واحدهای تولیدی حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده بود که در زمان مقرر نیز  پرداخت شدند..

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: با تلاش هایی که انجام شده مجوز احداث دامداری ۶ هزار راسی مولد شیری آرادان اخذ و کلنگ آن نیز در زمینی به متراژ حدود ۶۰ هکتار به زمین زده شده است ضمن اینکه سرمایه گذار این دامداری شرکت شستا است./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi