پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجوز احداث کارخانه فرومنگنز استهبان اخذ شد

نماینده مردم استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده و همکاری بخش خصوصی مجوز احداث کارخانه فرومنگنز استهبان اخذ شد و البته در حال ساخت آن هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71557
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

مجوز احداث کارخانه فرومنگنز استهبان اخذ شد

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: در شهرستان استهبان معادن منگنز از سال ها قبل فعال بوده و بحث فرآوری ماده معدنی نیز مطرح شده بود و در همین راستا پیگیری هایی انجام شد تا کارخانه ای احداث گردد و زمینه برای اشتغالزایی فراهم شود.

وی افزود: لذا با همکاری سرمایه گذار بخش خصوصی مجوز احداث کارخانه فرو منگنز در استهبان اخذ و در حال ساخت آن هستند که چنین موضوعی اتفاق بسیار خوبی است.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس گفت: با احداث این کارخانه بیش از ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۴۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار می شوند.

نماینده مردم استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس عنوان کرد: صنایع تبدیلی و فرآوری انجیر که به صورت مختلف و مجزا در شهرستان استهبان وجود دارند مورد حمایت قرار گرفته اند و فعال هستند.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همه تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا واحدهای تولیدی در شهرستان استهبان و دیگر شهرستان های حوزه انتخابیه فعال شوند چرا که با این اتفاق اشتغال برای جوانان رقم خواهد خورد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi