شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیگیر حل مشکل حوزه بهداشت و درمان رودبار/ قول مساعد برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهر توتکابن

نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده تجهیزات و امکانات پزشکی برای بیمارستان های حوزه انتخابیه اخذ و در اختیارشان قرار گرفت.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71545
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

پیگیر حل مشکل حوزه بهداشت و درمان رودبار/ قول مساعد برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهر توتکابن

مهرداد گودرزوند چگینی در گفت و گو با خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، به اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: بازدیدهای میدانی از مراکز بهداشت و درمان حوزه انتخابیه صورت گرفت تا از نزدیک در جریان کمبودها و کاستی ها موجود قرار گرفته باشم تا در همین راستا برای حل آنها پیگیری های لازم انجام بگیرد.

وی افزود: با تلاش هایی که انجام گرفت برای بیمارستان های ۳۱ خرداد منجیل، ولیعصر رودبار و همچنین سلامت رستم آباد امکانات و تجهیزات پزشکی اخذ و در اختیار این مراکز درمانی قرار گرفته است.

نماینده مردم رودبار در مجلس عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده مرکز جامع سلامت لوشان به بیمارستان محلی تبدیل گردید ضمنا به دنبال ساخت و احداث چند مرکز جامع سلامت در حوزه انتخابیه هستم.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: برای ساخت و احداث اورژانس بین جاده ای نیز اقداماتی صورت گرفته که امیداوارم هرچه سریعتر این اتفاق انجام شود.

وی عنوان کرد: پیگیری هایی نیز از سوی سازمان تامین اجتماعی برای ساخت درمانگاه در برخی از شهرهای حوزه انتخابیه انجام شده و البته قول هایی در این رابطه داده شده تا در شهرهایی نظیر توت کابن درمانگاه تامین اجتماعی احداث شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi