جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بازدید بیش از 80 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، شرمت‌الله داربام با بیان اینکه با کاهش کرونا تعداد   گردشگران زیادی به منطقه چاروسا سفر کردند اظهار کرد: منطقه چاروسا به دلیل وجود منطقه‌ای گردشگری و زیارتی یکی از مناطق ویژه گردشگری در استان است. بخشدار چاروسا عنوان کرد: قبل از ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی جلسه هماهنگی سفر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71489
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

بازدید بیش از 80 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری چاروسا

به گزارش کرونا از چاروسا، شرمت‌الله داربام با بیان اینکه با کاهش کرونا تعداد   گردشگران زیادی به منطقه چاروسا سفر کردند اظهار کرد: منطقه چاروسا به دلیل وجود منطقه‌ای گردشگری و زیارتی یکی از مناطق ویژه گردشگری در استان است.

بخشدار چاروسا عنوان کرد: قبل از ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی جلسه هماهنگی سفر در بخشداری برگزار شد و در این نشست مصوباتی از جمله آمادگی تمامی ادارات به خصوص ادارات خدمات رسان  همچنین آماده سازی مهمانسراها و مدارس تاکید شد که مدارس شهر قلعه رئیسی، روستاهای کمردوغ، امامزاده سید محمود(ع) الگن و المور و همچنین بیش از ۱۰۰اتاق اسکان در امامزاده سید محمود(ع) آماده شد.

وی با بیان اینکه تاکنون چنین حجم گردگشری در چاروسا نداشتیم تصریح کرد: بیش از ۸۰هزار نفر از مناطق مختلف گردشگری و زیارتی بازدید کردند که این آمار با استفاده از آمار مدارس، امامزاده سید محمود(ع) و بازدید از مناطق گردشگری مشخص شد.

داربام یادآور شد: منطقه زیارتی امامزاده سید محمود(ع)، آبشار کمردوغ و روستای الگن به ترتیب بیشترین آمار گردشگری در چاروسا دارا بود.

وی  با تقدیر از تمامی ادارات به خصوص آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه در زمینه همکاری برای اسکان گردشگران عنوان کرد: نیروی انتظامی و بسیج و همچنین مهمانوازی مردم چاروسا و قلعه رئیسی توانستند با همکاری همدیگر یک خوب و امن را برای مردم محقق کنند.

داربام از میراث فرهنگی و گردشگری استان و شهرستان کهگیلویه خواست تا نگرانی گردشگران آبشار کمردوغ در زمینه راه ارتباطی این آبشار را برطرف کنند تا گردشگران بیشتری در سالهای آینده از این آبشار زیبا دیدن کنند.

جشن‌ غدیر با ۲۰۰ موکب در یاسوج برگزار می‌شود
دنبال کنید

بازدید بیش از 80 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری چاروسا 4

بازدید بیش از 80 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری چاروسا 5

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۱


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi