جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پیگیری تأمین آب آشامیدنی، آب کشاورزی و مشکل سد رفتخان دهستان تشکن شهرستان چگنی

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس در دیدار با مردم روستای تشکن شهرستان چگنی از پیگیری تأمین آب آشامیدنی، آب کشاورزی و مشکل سد رفتخان این دهستان خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71441
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

کرونا :

پیگیری تأمین آب آشامیدنی، آب کشاورزی و مشکل سد رفتخان دهستان تشکن شهرستان چگنی

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت ؛ مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی و رییس مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد صاحب‌الزمان(عج) دهستان تشکن، ضمن دیدار صمیمی با مردم محترم این دهستان و روستاهای تابعه، به گفت و گو با مردم و بررسی مشکلات مطرح شده توسط مردم پرداخت.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم همچنین ضمن حضور در دهستان، به بازدید میدانی از دهستان و در جریان برخی از مشکلات قرار گرفت.

وی در خصوص این بازدید گفت: از جمله مهمترین مشکلات مطرح شده در این دیدار، تأمین آب آشامیدنی، آب کشاورزی و مشکل سد رفتخان و منبع آب آن بود که قول داده شد برای حل این مشکلات پیگیری های لازم صورت گیرد.

ویس کرمی ادامه داد: همچنین در این دیدار که بیش از شش ساعت به طول انجامید،  ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته به مردم منطقه، به کشاورزان مژده داده شد که با تلاش‌های صورت گرفته و طبق بند ض تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ که اسفندماه ۱۴۰۰ در مجلس به تصویب رسید، از این به بعد، کاشت زمین‌های کشاورزی مورد اختلاف مردم و منابع طبیعی تا زمان صدور رأی نهایی، از سوی کشاورزان بلامانع است و کشاورزان جریمه نخواهند شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi