جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انتقال آب از سرشاخه های رودخانه زهره غیرقانونی و غیرشرعی است

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس با بیان اینکه آبگیری سد چم‌شیر باید توسط کارشناسان با دقت بررسی شود،گفت: انتقال آب از سرشاخه های رودخانه زهره غیرقانونی و غیرشرعی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71429
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

انتقال آب از سرشاخه های رودخانه زهره غیرقانونی و غیرشرعی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،حبیب آقاجری در حاشیه بازدید از محل احداث سد چم‌شیر و نشست کارشناسی با مدیران آب منطقه‌ای بیان داشت: کمیسیون انرژی مجلس به دقت وضعیت سد چم‌شیر را زیر نظر دارد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی انتقال آب از سرشاخه های رودخانه زهره به استان‌های همجوار را غیرقانونی و غیرشرعی عنوان کرد و افزود: بنده مخالف انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه زهره هستم و وزارت نیرو به جای انتقال آب از سرشاخه‌های رودخانه‌های کشور برای تامین آب شرب، روش‌های دیگری مثل شیرین‌سازی آب دریا را مدنظر قرار دهد.

همچنین حبیب آقاجری پس از بازدید از محل احداث سد خیرآباد اظهار داشت: با اتمام و راه‌اندازی سد خیرآباد قطعا کیفیت آب شرب مردم هندیجان بهبود خواهد یافت که از وزیر نیرو تسریع در احداث این سد را خواستارم.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام خمینی(ره) و بخش جولکی یادآورشد: برای جلوگیری از تکرار مشکلات سد گتوند، آبگیری سد چم‌شیر باید توسط کارشناسان با دقت بررسی شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi