پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

بازدید بیش از ۲۳۹ هزار نفر از جاذبه های گچساران / اقامت بیش از ۸۱ هزار مسافر نوروزی

روانبخش دیهیم خوب درگفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امسال مسافران و گردشگران بسیاری گچساران را برای مسافرت نوروزی خود انتخاب کرده بودند. وی بیان کرد: برای تعطیلات نوروز امسال نیز از ۲۶ اسفند ماه سال‌ گذشته تا ۱۳فروردین امسال افزون ۸۱ هزار و۱۸۷ نفر مسافر نیز در گچساران اقامت کردند.  فرماندار گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71374
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

کرونا :

بازدید بیش از ۲۳۹ هزار نفر از جاذبه های گچساران / اقامت بیش از ۸۱ هزار مسافر نوروزی

روانبخش دیهیم خوب درگفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امسال مسافران و گردشگران بسیاری گچساران را برای مسافرت نوروزی خود انتخاب کرده بودند.

وی بیان کرد: برای تعطیلات نوروز امسال نیز از ۲۶ اسفند ماه سال‌ گذشته تا ۱۳فروردین امسال افزون ۸۱ هزار و۱۸۷ نفر مسافر نیز در گچساران اقامت کردند. 

فرماندار گچساران با اشاره به اقلیم آب و هوایی بسیار خوب این شهرستان در فروردین ماه ، تصریح کرد: از این تعداد مسافر نوروزی ۶۱ هزار و ۶۶۰ نفر در اقامت گاه های موقت اعم از کمپ، کانکس، چادر مسافرتی و ۷ هزار و ۷۲۱ نفر نیز در تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش اقامت داشتند.

دیهیم خوب عنوان کرد: افزون بر ۹ هزار و ۸۰۵ مسافر نیز در سایر مراکز اقامتی اعم از مهمان سراهای ادارات، خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی اقامت کردند.

وی گفت: مابقی مسافران نوروزی نیز در اقامت گاه های سنتی، مجتمع های گردشگری، مهمانپذیر ها، طرح خانه مسافر مستقر بودند.

فرماندار گچساران ادامه داد: در تاریخ عنوان شده افزون بر ۲۳۹هزار و ۹۷۰ نفر از جاذبه های تاریخی،فرهنگی و توریستی گچساران بازدید کردند.

دیهیم خوب اظهار کرد: از این‌ تعداد ۹۱ هزار و ۹۱۰ نفر از مکان‌های تاریخی، ۳۹ هزار و ۲۰۰ نفر مذهبی، ۱۳ هزار و ۵۶۰ نفر دست ساز و ۹۵ هزار و ۳۰۰ نفر نیز از مراکز طبیعی بازدید کرده اند.

 

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi