جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

صنعت گردشگری غرب استان البرز باید در سال جاری رونق بیشتری بگیرد

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس،گفت: غرب استان البرز دارای ظرفیت های ویژه ای در صنعت گردشگری است که رونق این صنعت  مهم در سالجاری به جد دنبال می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71356
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

صنعت گردشگری غرب استان البرز باید در سال جاری رونق بیشتری بگیرد

به گزارش خبرگزاری  خانه ملت، علی حدادی در بازدید از تپه ازبکی شهرستان نظرآباد افزود: امروز علاوه بر شناخت صنعت گردشگری باید برای توسعه اقتصادی کشور هرچه بیشتر در این زمینه سرمایه گذاری داشت.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در  مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گردشگری یکی از صنعت هایی است که می تواند جایگزین نفت باشد و با پتانسیل های خوبی که در گردشگری داریم می توانیم گام های موثری در این حوزه در بخش اقتصادی بر داریم.

وی با اشاره به مکان تاریخی تپه ازبکی بیان داشت: این مکان ظرفیت خوبی در راستای جذ ب تروریست است که می تواند آورده خوبی داشته باشد.

حدادی یادآورشد: در مجلس شورای اسلامی ودر کمیسیون تلفیق و بودجه ویژه ای به بخش گردشگری شده و مصوبات آن نیز در دست اقدام قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بنابراین در مجلس شورای اسلامی طی سالجاری برنامه ریزی خوبی در حوزه گردشگری با پتانسیل های خوب مشاهیر و اماکن مذهبی البرز به ویژه شهرستان های غرب این استان خواهیم داشت.

این نماینده مجلس افزود:  گردشگری در بخش فرهنگی  برای تقویت فرهنگ کشور موثر است و باید با استفاد۶ از این ظرفیت برای اعتلای فرهنگ، اعتقاد و باور در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی گام های خوبی برداریم.

حدادی تاکید کرد: هرگز نباید جانفشانی شهدا و ایثارگران که از ارکان مهم فرهنگی کشور هستند را نیز فراموش کنیم.

وی بیان داشت: در سالجاری تلاش می شود با همراهی وزیر مباحث گردشگری البرز در سفر رییس جمهوری به این استان مورد پیگیری ویژه قرار گیرد./

از خبرنگاران باشت تجلیل شد/رئیس آموزش و پروش:اصحاب رسانه پلی میان مردم و مسئولین+تصاویر
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi