شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ترافیک روان در ورودی های تهران/تردد در نوروز ۲۹ درصد افزایش داشت

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ترافیک روان در ورودی های تهران خبر داد و گفت: تردد در نوروز ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است. به گزارش کرونا، عادل مصدقی اظهار داشت: برابر مشاهدات به عمل آمده از طریق تصاویر زنده دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71341
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

کرونا :

ترافیک روان در ورودی های تهران/تردد در نوروز ۲۹ درصد افزایش داشت

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از ترافیک روان در ورودی های تهران خبر داد و گفت: تردد در نوروز ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است.

به گزارش کرونا، عادل مصدقی اظهار داشت: برابر مشاهدات به عمل آمده از طریق تصاویر زنده دوربین‌های نظارت تصویری ترافیک در اکثر محورهای استان تهران عادی و روان است.

وی با اشاره به آمار ثبت شده توسط دوربین‌ها از بازگشت بیش از ۹۲ درصد خودروهای خروجی از تهران از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ الی ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ به این استان خبر داد.

این مسئول با ارائه امری از ترددها در استان تهران گفت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ تعداد پنج میلیون و ۵۳۴ هزار و ۷۸۰ خودرو از استان تهران خارج شده است، که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در همین مدت پنج میلیون و ۹۶۳ هزار و ۹۳۶ وسیله نقلیه از استان تهران خارج شده است، که این میزان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اضافه کرد: تعداد وسیله نقلیه مشاهده شده در محورهای مواصلاتی استان تهران ۵۰ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۹۷۴ عدد بوده است، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد افزایش تردد داشته ایم.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi