پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

برگزاری پویش «بوی ماه مدرسه» از 14 فروردین

به گزارش گروه آموزش و پرورش کرونا ، سازمان دانش‌‌آموزی در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا و آموزش حضوری دانش‌آموزان در مدارس از روز ۱۴ فروردین، اقدام به برگزاری پویش «بوی ماه مدرسه» کرده است.  در این پویش، بیش از ۶۰ هزار «دانش‌آموز خبرنگار آموزش دیده» در اولین روزهای بهار طبیعت و همزمان با آغاز

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71335
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

کرونا :

برگزاری پویش «بوی ماه مدرسه» از 14 فروردین

به گزارش گروه آموزش و پرورش کرونا ، سازمان دانش‌‌آموزی در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی کرونا و آموزش حضوری دانش‌آموزان در مدارس از روز ۱۴ فروردین، اقدام به برگزاری پویش «بوی ماه مدرسه» کرده است.

 در این پویش، بیش از ۶۰ هزار «دانش‌آموز خبرنگار آموزش دیده» در اولین روزهای بهار طبیعت و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با اشتیاق، به تهیه گزارش از شور و شوق همکلاسی های خود، برای حضور مجدد در فضای مدرسه و کلاس درس پرداخته و حال و هوای مدارس را در روز ۱۴ فروردین تشریح خواهند کرد.

بر این اساس، در پویش «بوی ماه مدرسه» دانش‌آموز خبرنگاران پیشتاز با همکلاسی‌ها، مدیران، معلمان و اولیا مصاحبه کرده و درباره اهمیت و ضرورت حضور دانش‌آموزان در مدارس و تاثیرات تربیتی این امر گزارش تهیه خواهند کرد که این گزارش‌ها به صورت مصاحبه، گزارش خبری، موشن گرافی و … منتشر شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi