پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

نامه گلایه آمیز عنابستانی خطاب به استاندار خراسان رضوی/ انتقاد از بی توجهی نسبت به شهرهای استان در برنامه ریزی های کلان

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس در نامه ای گلایه آمیز به استاندار خراسان رضوی انتقاد کرد که در طول سال های گذشته شهرستان های استان در سایه ی مشهد به فراموشی سپرده شده و دیده نشده اند به شکلی که در برنامه ریزی های کلان و حتی منطقه ای صرفا به شاخص ها، آمارها و مسائل مشهد توجه می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71314
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

نامه گلایه آمیز عنابستانی خطاب به استاندار خراسان رضوی/ انتقاد از بی توجهی نسبت به شهرهای استان در برنامه ریزی های کلان

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت؛ نامه علی اصغر عنابستانی نماینده شهرستان های غرب استان خراسان رضوی خطاب به یعقوب علی نظری استاندار این استان به شرح زیر است:

جناب آقای نظری
استاندار محترم خراسان رضوی 
سلام علیکم:
 احتراما ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات لازم می دانم به عنوان نماینده مردم شریف و غیور غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی مراتب گلایه مندی شدید خودم و مردم حوزه انتخابیه را از بعضی اتفاقات رخ داده در برنامه شورای اداری مورخه  ۱۴۰۱/۱/۱۱ که با حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار  شد بیان نمایم؛ 

 چنانچه بارها عرض کرده ایم و مطالبه به حق مردم عزیز استان خراسان رضوی است و ریاست محترم جمهور هم به آن تاکید دارند انتظار است که توجه به مشهد مقدس،  حضرتعالی و سایر مدیران استان را از مسائل و مشکلات بسیار فراوان سایر مناطق و شهرستان های خراسان غافل ننماید.
متاسفانه در طول سالهای گذشته شهرستان های استان در سایه ی مشهد به فراموشی سپرده شده و دیده نشده اند به شکلی که در برنامه ریزی های کلان و حتی منطقه ای صرفا به شاخص‌ها و آمارها و مسائل مشهد توجه می شود .

جناب آقای نظری :

استان خراسان رضوی دارای ۳۳ شهرستان است که هزاران مشکل در حوزه های مختلف زیرساختی عمرانی اقتصادی و فرهنگی و… دارند و شخص حضرتعالی باید به همه آنها عنایت ویژه داشته باشید.

متاسفانه در نطق ابتدایی شما که به عنوان استاندار ایراد کردید به بسیاری از ظرفیت‌ها و مشکلات شهرستان‌های استان اصلا توجهی نشده بود و هیچ اشاره ای حتی یک کلمه به شهرستان های بزرگ و کوچک غرب خراسان از جمله سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن، ششتمد، بردسکن، خلیل آباد، کوهسرخ و حتی کاشمر و …نگردید.
 
 جناب آقای استاندار :

70 پروژه بهداشت و درمان در شهرستان های چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند کلنگ زنی شد
دنبال کنید

باید به عرض شما برسانم که این شهرستان ها هزاران پتانسیل و فرصت و همزمان هزاران مشکل و مسئله ی حل نشده دارند و جای بسی تأسف است که استاندار استان هیچ یک را نمی‌بیند!

بدتر از آن اینکه در این جلسه که به ۱۸ نماینده استان در مجلس شورای اسلامی تنها  ۹ دقیقه فرصت صحبت داده می شود، یک کلیپ حدود ۱۵ دقیقه ای پخش می شود که در آن تلاش شده مشکلات  شهرستان های مختلف استان از زبان مردم به استحضار رئیس جمهور برسد و تأسف آور این است که در این کلیپ هم حتی برای یک بار و یک کلام از شهرستان های غرب خراسان یاد نمی شود!

 آقای استاندار محترم خراسان رضوی :

اگر شهرستان های غرب خراسان را جزئی از حوزه مسئولیت خود نمی‌دانید ما هم چندان اصراری به آن نداریم !!

عنایت کنید و فورا مراتب را کتبا به رئیس جمهور و هیات دولت اعلام کنید تا روند جدا شدن از خراسان رضوی و تشکیل استان خراسان غربی با فوریت آغاز شود و مردم این منطقه هم طعم مدیریت دلسوزانه و اعتبارات فراوان دولت‌ها را بچشند و قدری از آلام آنها کاسته شود .

هر چند انتظار به حق مردم است که تا این فرآیند به سرانجام برسد حداقل مثل سایر شهرستان‌های استان مورد توجه و لطف  مدیریت عالی استان قرار گیرند.

ان شالله خداوند به دولت مردمی توفیق دهد در مسیر احقاق حق و اجرای عدالت گام‌های موثری بردارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi