چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجلس قوانین مزاحم تحقق شعار سال را از میان می‌برد

به گزارش کرونا از شیراز، حسین حسین‌‌زاده با اشاره به نام‌گذاری امسال بنام «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری در طول این ۱۰ سال تاکید بسیاری بر تولید داشتند و باید مسئولان نسبت به عملیاتی کردن این موضوع اهتمام جدی داشته باشند. وی افزود: متاسفانه علی‌رغم دغدغه‌

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71284
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

کرونا :

مجلس قوانین مزاحم تحقق شعار سال را از میان می‌برد

به گزارش کرونا از شیراز، حسین حسین‌‌زاده با اشاره به نام‌گذاری امسال بنام «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری در طول این ۱۰ سال تاکید بسیاری بر تولید داشتند و باید مسئولان نسبت به عملیاتی کردن این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه علی‌رغم دغدغه‌ و تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری شاهد کم‌کاری در حوزه تولید در کشور هستیم که یکی از علل عدم تحقق آن بروکراسی اداری و واردات بی رویه بوده و هست. محدودیت‌های موجود در راه‌اندازی فضای کسب و کار نیز یکی دیگر از عوامل معطل ماندن تولید کشور است و اکنون در راه‌اندازی فضای کسب و کار در دنیا رتبه ۱۲۷ هستیم.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: اینکه امسال رهبر معظم انقلاب شعار سال را «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» عنوان می‌کنند نشانگر این است که ایشان بر استفاده از ظرفیت جوانان نخبه دانشگاهی تاکید دارند و جز با استفاده از جوانان نیز ما توفیقاتی در این راه نخواهیم داشت.

این نماینده مجلس گفت: امروز معیشت مردم با مشکلات و چالش‌های فراوانی رو به رو است و معیشت و اشتغال جز با تولید قابل حل نخواهد بود و ارتباط تنگاتنگی با این مقوله دارد. مسئولان در قوای مقننه، قضائیه و اجرایی باید برای شعار سال با هم‌افزایی، تلاش، استقامت و برنامه‌ریزی مدون در جهت تحقق شعار سال گام بردارند.

حسین‌زاده تاکید کرد:‌ مجلس نیز از اکنون برای تحقق هرچه سریع‌تر و بهتر شعار سال همگام با سایر دستگاه‌ها اعلام آمادگی می‌کند و اگر قوانین مزاحمی نیز در این راه وجود دارد در جهت رفع و اصلاح آن اقدام خواهد کرد.

طرح جامع پدافند غیرعامل استان تدوین شده است
دنبال کنید

انتهای پیام/م


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi