پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کرونا باز هم جان گرفت/ بستری ۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه

به گزارش کرونا از یاسوج، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به هزار و ۱۲۲ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم‌استانی جان خود را از دست داد. دکتر محمد غلام‌نژاد تصریح کرد: هم اکنون ۵۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۴

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71263
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

کرونا :

کرونا باز هم جان گرفت/ بستری ۸ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه

به گزارش کرونا از یاسوج، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به هزار و ۱۲۲ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته یک هم‌استانی جان خود را از دست داد.

دکتر محمد غلام‌نژاد تصریح کرد: هم اکنون ۵۸ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۴ نفر مبتلای قطعی و۸ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

 غلام‌نژاد اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۹۵ هزار و ۷۶۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی با اشاره به آزمایش‌های انجام شده دراستان طی ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: از ۱۴۹ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان که شامل تست‌های پی سی آر ورپید تست است حدود ۳۶ درصد موارد مثبت بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مردم کهگیلویه و بویراحمد توصیه کرد: در شرایط تعطیلات به خصوص در ایامی که مسافرت ها زیاد شده است حتما دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا رعایت شود.

غلام‌نژاد استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان‌های عمومی، تهویه مناسب و حضور نیافتن در تجمعات برای پیشگیری از شیوع کرونا را ضروری دانست و گفت: لازم است نوبت‌های سوم و یاد آور واکسن کرونا حتما تزریق شود تا در صورت گرفتاری به کووید ١٩ شاهد اوج گیری بیماری و مرگ و میر شهروندان نباشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi