جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گلایه ساکنان اهالی بوستان‌ شهر بهمئی از خدمات‌دهی ضعیف روشنایی و آسفالت

به گزارش کرونا از بهمئی؛ برخی معابر بهمئی همچنان فاقد زیرسازی و آسفالت هستند که مردم از این وضعیت گلایه دارند. برخی اهلی بوستان‌ها در ورودی شهر لیکک از سمت بهبهان فاقد زیرسازی و آسفالت بوده که مردم تقاضای همکاری از سوی شهرداری را دارند. اهالی این کوچه‌ها با گلایه از مسئولان شهرستان به خبرنگار

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71254
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

کرونا :

گلایه ساکنان اهالی بوستان‌ شهر بهمئی از خدمات‌دهی ضعیف روشنایی و آسفالت

به گزارش کرونا از بهمئی؛ برخی معابر بهمئی همچنان فاقد زیرسازی و آسفالت هستند که مردم از این وضعیت گلایه دارند.

برخی اهلی بوستان‌ها در ورودی شهر لیکک از سمت بهبهان فاقد زیرسازی و آسفالت بوده که مردم تقاضای همکاری از سوی شهرداری را دارند.

اهالی این کوچه‌ها با گلایه از مسئولان شهرستان به خبرنگار ما گفتند که تیرهای  برق در کوچه ما مخالف جدول هستند و بارها به فرمانداری، شهرداری و اداره برق  مراجعه کردیم که وعده آینده دادند اما عملی نشد.

یکی از ساکنان بوستان ۵ لیکک گفت: مشکل از شهرداری و زیرساخت شهری است چون نباید جدول را مخالف تیر برق احداث می‌کردند.

وی افزود: اداره برق آماده همکاری با شهرداری جهت جابجایی تیرهای برق شد و شهردار هم قول داد که بعد از جابجایی تیرهای  برق قدیمی کوچه را زیرسازی و آسفالت کند اما عملی نشد.

در کنار این کوچه، کوچه بوستان ۶ است که ساکنین آن در حال حاضر  چند خانواده هستند و بقیه ساختمان های کوچه در حال ساخت و ساز بوده این کوچه شهر لیکک فاقد روشنایی است.

اهالی کوچه در این راستا گفتند: برای برق رسانی به اداره برق مراجعه کردیم، کارشناس سازمان آمد و  نقشه برق رسانی کوچه را طراحی کرد،کپی پروانه ساخت ساکنین کوچه را هم به یاسوج فرستادند تا به قول خودشان مجوز نصب پایه های برق از استان صادر شود اما متاسفانه سازمان برق استان تاکنون اقدام به صدور مجوز برای برق رسانی نکرده است.

اهالی این دو کوچه از شهر لیکک خواهان پیگیری مسئولان در رفع مشکلات زیرساختی در حوزه برق، جدول کشی و آسفالت معابر خود شدند.

مدارس کهگیلویه و بویراحمد تا ۲۸ اسفند دایر است/ مدارس با جشن به استقبال رمضان می‌روند
دنبال کنید

جمشید زکی‌نژاد عضو شورای شهر لیکک در این خصوص اظهار کرد: در پی گلایه ها و درخواست اهالی خیابانهای امام( بوستانهای ۶ و ۵ ) به صورت میدانی توسط شورای شهر وشهردار از خیابانهای یاد شده بازدید به عمل آمد.

 وی گفت: نقاط مختلف این خیابان ها بررسی شد و تصمیم گرفته شد که با فراهم شدن قیر جهت آسفالت در اولویت قرار گیرند همچنین یادآوری می شود مشکل ناهماهنگی جداول و تیرهای برق مربوط به قبل است.

زکی‌نژاد عضو یادآور شد: نسبت به این موضوع با همکاری اداره برق چاره اندیشی خواهیم مرد که مشکل روشنایی هم برطرف شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi