پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

وزیر ارشاد: پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت مرهون مجاهدت و خون پاک شهید موسوی است

به گزارش کرونا ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر به لبنان با حضور در مرکز فرهنگی امام خمینی (ره) بیروت در آیین سی‌امین سالروز شهادت سید عباس موسوی که با سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان آغاز شد، سخنرانی کرد.  وزیر ارشاد در همایش «سید شهدای ما؛ اندیشه و سیره»

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71203
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

کرونا :

وزیر ارشاد: پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت مرهون مجاهدت و خون پاک شهید موسوی است

به گزارش کرونا ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سفر به لبنان با حضور در مرکز فرهنگی امام خمینی (ره) بیروت در آیین سی‌امین سالروز شهادت سید عباس موسوی که با سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان آغاز شد، سخنرانی کرد.

 وزیر ارشاد در همایش «سید شهدای ما؛ اندیشه و سیره» گفت: پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت مرهون صبر، مجاهدت و خون پاک شهید موسوی است.

 اسماعیلی با اشاره به ریشه‌های شکل‌گیری حزب الله که با اجازه و تنفیذ امام خمینی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۹۸۲ صورت گرفت، سید عباس موسوی را از مؤسسان جریان مقاومت عنوان و خاطرنشان کرد: با شکل‌گیری جریان مقاومت حزب الله به رهبری شهید شیخ راغب حرب و سید عباس موسوی، آمریکا و فرانسه با افتضاح کامل از لبنان اخراج شدند.
وی افزود: سیدعباس موسوی مجسمه کامل تقوا، صبر، علم و مطیع امر امام بود و مدیریت داهیانه ایشان و پس از آن سید حسن نصرالله، حزب الله را به عنوان قهرمان بی بدیل مبارزه با جبهه کفر، نفاق و تزویر تبدیل کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به وضعیت کنونی منطقه و جبهه مقاومت گفت: سنگ بنایی که شهید موسوی و دیگر شهدای جبهه مقاومت گذاشتند برکات زیادی را به همراه داشت و ذره ای از اراده و عزم مجاهدان فی سبیل الله کاسته نشد که نمونه بارز آن سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بود که برای دفاع از مظلومان منطقه بدون در نظر گرفتن مذهب و آیین مظلومان و ستم‌دیدگان از جریان تکفیر و استکبار، تا پای جان ایستاد و خون پاکش را نثار مکتب سرخ حسینی کرد. 

جاوید: رسانه‌ها به دلیل مطالبات شخصی علیه من مطلب می‌زنند / سازمان نظام مهندسی تخلف دارد / استعفای ابهام‌انگیز شهردار یاسوج
دنبال کنید

اسماعیلی در بخش دیگری از سفرش از مرکز فرهنگی امام خمینی (ره) که به همت سید عیسی طباطبایی به فعالیت مشغول است بازدید کرد. 

وی در محل رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت با همکاران این مرکز فرهنگی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi