پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

هیچ‌گونه مشکلی در تامین مرغ گرم در بازار کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد/ عرضه مرغ با قیمت ۳۲ هزار تومان

به گزارش کرونا از یاسوج، در حالی که طی روزهای گذشته نبود مرغ گرم در بازار استان انتقاداتی را در پی داشت رئیس سازمان جهاد کشاورزی از رفع این نگرانی خبر داد. علی معتمدی در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: امروز سه‌شنبه ۵۵ تن مرغ منجمد و ۳۵ تن مرغ گرم وارد بازار استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71148
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

هیچ‌گونه مشکلی در تامین مرغ گرم در بازار کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد/ عرضه مرغ با قیمت ۳۲ هزار تومان

به گزارش کرونا از یاسوج، در حالی که طی روزهای گذشته نبود مرغ گرم در بازار استان انتقاداتی را در پی داشت رئیس سازمان جهاد کشاورزی از رفع این نگرانی خبر داد.

علی معتمدی در همین خصوص به خبرنگار فارس گفت: امروز سه‌شنبه ۵۵ تن مرغ منجمد و ۳۵ تن مرغ گرم وارد بازار استان شده است و هیچ‌گونه کمبود مرغ گرم در استان وجود ندارد،روزهای آینده را هم مدیریت خواهیم کرد.

وی با اشاره به زحمات شبانه‌روزی جهاد کشاورزی برای تامین کالاهای اساسی مردم گفت: برای اولین بار در مناطق دورافتاده ممبی، پشته زیلایی، سرفاریاب، لما، قلعه رئیسی و چند نقطه دیگر استان مرغ منجمد و میوه شب عید توزیع کردیم تا مردم این مناطق مشکلی در تامین میوه و مرغ نداشته باشند.

این مسئول بیان کرد:برنج، شکر و سایر کالاهای اساسی ذخیره‌سازی شده و مشکلی برای تامین سایر اقلام وجود ندارد، ضمن اینکه روزانه به شهرها و مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد سرکشی و نظارت داریم که کمبودی در اقلام اساسی مردم وجود نداشته باشد.

همچنین سید احسان عسکری معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تامین مرغ مورد نیاز بازار استان گفت: قرارگاه هماهنگی اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد از دو روز قبل از آغاز سال جدید تاکنون پای کار بوده و اعلام کردیم مدیران این دولت حق خروج از استان را ندارند تا کم و کسری‌ها جبران شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در طول ۱۰ سال گذشته هیچ‌گاه کشتارگاه‌ها در روز جمعه کشتار نداشتند اما امسال به مالکان کشتارگاه و مرغداری‌ها سخت گرفتیم که پای کار باشند تا مردم مشکلی احساس نکنند.

خبر خوب تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برای ورزشکاران و فعالان ورزشی
دنبال کنید

وی بیان کرد: وقتی وزارت جهاد کشاورزی ۵ سال مجوز احداث مرغداری برای استان صادر نکرده ناچار بودیم کسری مرغ را به وسیله مرغ منجمد و وارد کردن مرغ از استان‌های همجوار جبران کنیم تا مردم از رفاه نسبی برخودار شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان فارس معین استان کهگیلویه و بویراحمد است و باید کمبود مرغ را جبران کند  قیمت مرغ در فارس ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان است اما اجازه ندادیم قیمت مرغ در استان افزایش داده شود و مرغ با قیمت ۳۲ هزار تومان به مردم عرضه می‌شود.

به گزارش فارس، تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد مثل همیشه پای کار بوده و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi