جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصادف محور گچساران _نورآباد ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت

سرهنگ دوم رحمان گودرزی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امشب ساعت ۲۱ سانحه رانندگی در روستای تلخاب شیرین بین یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه سواری پراید رخ داده است. وی بیان کرد: بر اثر این حادثه دلخراش سه نفر از اعضای یک خانواده مصدوم و فرزند ۶

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71106
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

کرونا :

تصادف محور گچساران _نورآباد ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت

سرهنگ دوم رحمان گودرزی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امشب ساعت ۲۱ سانحه رانندگی در روستای تلخاب شیرین بین یک دستگاه سواری تیبا با یک دستگاه سواری پراید رخ داده است.

وی بیان کرد: بر اثر این حادثه دلخراش سه نفر از اعضای یک خانواده مصدوم و فرزند ۶ ماهه آنها نیز بر اثر شدت جراحات وارده فوت شد.

رئیس پلیس راه گچساران _ شیراز تصریح کرد: این حادثه به دلیل عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده سواری تیبا در هنگام گردش به چپ رخ داد.

گودرزی ادامه داد: سواری پراید هنگام برخورد با سوراری تیبا با گاردریل وسط جاده برخورد کرده و موجب فوت یک نفر و زخمی شدن سه نفر از سرنشینان این خودرو شده است.

وی بیان کرد: مصدمان این حادثه بلافاصله به بیمارستان شهید رجایی این شهرستان اعزام شدند.

 رئیس پلیس راه گچساران- شیراز از با تقدیر ازحضور کلیه نیروهای امدادی گچساران در این حادثه، اضافه کرد: از رانندگان بویژه هموطنان در مسیرهای مواصلاتی گچساران – نورآباد خواست باتوجه به شلوغی جاده ها، با سرعت مطمئنه حرکت و قوانین راهنمایی و رانندگی را کامل رعایت کنند تا با سلامت به شهرهای خود برسند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi