پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

دستگیری باند سارقان در باشت

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ  اکبر انصاری در تشریح این خبر اظهار کرد : در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت، تجهیزات برق و محموله در ایام نوروز در سطح شهرستان باشت موضوع بصورت ویژه دردستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: دراجرای طرح نوروزی ماموران این فرماندهی با اقدامات پلیسی گسترده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71103
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

کرونا :

دستگیری باند سارقان در باشت

به گزارش کرونا از گچساران سرهنگ  اکبر انصاری در تشریح این خبر اظهار کرد : در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت، تجهیزات برق و محموله در ایام نوروز در سطح شهرستان باشت موضوع بصورت ویژه دردستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: دراجرای طرح نوروزی ماموران این فرماندهی با اقدامات پلیسی گسترده و اجرای طرح های پیشگیرانه، ۵ نفر سارق موتورسیکلت، تجهیزات برق و محموله را شناسایی و دستگیر کردند.

انصاری با اشاره به اینکه مأموران از سارقان دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط کردند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های اولیه به یک فقره سرقت محموله و ۹ فقره سرقت موتور سیکلت و تجهیزات برق در سطح شهرستان باشت اعتراف و در این راستا دو دستگاه خودرو سواری که توسط سارقان در امر سرقت از آنها استفاده می شد توقیف گردید.

فرمانده انتظامی باشت با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi