جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

از تردد دو میلیون وسیله نقلیه از جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد تا چشم و هم‌چشمی در آرامستان یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد غلام‌نژاد در ستاد استانی کرونا با اشاره به حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین گفت: ساعات کاری ادارات به روال عادی پیش از کرونا بازمی‌گردد. وی با اشاره به قرمز بودن شهرستان چرام گفت: سه شهرستان باشت، لنده و کهگیلویه نارنجی و بقیه شهرستان‌های استان زرد هستند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 71073
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

کرونا :

از تردد دو میلیون وسیله نقلیه از جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد تا چشم و هم‌چشمی در آرامستان یاسوج

به گزارش کرونا از یاسوج، محمد غلام‌نژاد در ستاد استانی کرونا با اشاره به حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین گفت: ساعات کاری ادارات به روال عادی پیش از کرونا بازمی‌گردد.

وی با اشاره به قرمز بودن شهرستان چرام گفت: سه شهرستان باشت، لنده و کهگیلویه نارنجی و بقیه شهرستان‌های استان زرد هستند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون  ۱۱۱۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند، گفت: مراکز بیمار یابی کرونایی و مراکز واکسیناسیون در تعطیلات نوروز فعال هستند.

غلام‌نژاد با اشاره به کاهشی بودن میزان ابتلا به کرونا در استان از احتمال افزایش کرونا در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میان مردم تاکید کرد.

وی با بیان اینکه کرونا به بخشی از زندگی ما تبدیل شده و باید با رعایت مسائل بهداشتی با آن زندگی کنیم، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان برای مقابله با شیوع مجدد کرونا در آمادگی به سر می‌برد.

در ادامه این نشست شهردار یاسوج به وضعیت نامناسب آرامستان مرکزی شهر یاسوج اشاره کرد و گفت: در حالی که عروسی‌ها به شربت و شیرینی خلاصه شده اما در مراسمات  تشییع و ترحیم چشم و هم‌چشمی بیداد می‌کند.

نستهن مقدم عنوان کرد: در آرامستان شرف‌آباد چشم و هم چشمی باعث شده بستگان میت چند صف می‌ایستند و برای میت زنجیر می‌زنند یا چند ساز و دهل و نوحه‌خوان و مداح می‌آورند شهرداری هم امکاناتی در این زمینه ندارد، ضمن اینکه باید آسیب‌شناسی شود چرا مراسمات به این شکل برگزار می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: بالای ۹۰ درصد تجهیزات سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها و مکان‌های گردشگری یاسوج به سرقت رفته است که باید تدبیری در این خصوص اندیشیده شود.

بازنشر/ هشدار در خصوص فرهنگ غلط انتخاباتی استان کهگیلویه و بویراحمد
دنبال کنید

همچنین فرماندار بویراحمد گفت: بیشترین حجم مسافران مربوط به شهر یاسوج بوده است لذا امکانات بیشتری در اختیار این شهرستان خصوصا بیمارستان‌های استان قرار داده شود.

شهرام مهدوی‌مطلق با اشاره به نبود پزشک متخصص در بیمارستان‌ها گفت: مردم مجبور بودن برای انجام یک سونوگرافی بین بیمارستان‌ها سرگردان باشند که علوم پزشکی این مشکل را رفع کند.

همچنین مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا سوم فروردین هشتمین استان در افزایش ترددها بودیم و تردد از جاده‌های استان ۴۶ درصد افزایش داشت.

وی از تردد بیش از دو میلیون وسیله نقلیه در استان خبر داد و گفت: بیشترین میزان تردد از محورهای استان مربوط به پنجم فروردین بوده است که آمار ۱۱۱ درصدی تردد از جاده‌های استان را به ثبت رساند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi