جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آیت الله علوی‌گرگانی چتر محبتی بر جبهه انقلاب بود

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت الله علوی‌گرگانی همواره همراه و همگام با امام(ره) و رهبری بود، گفت: ایشان در صحنه های مختلف اعم از انقلاب اسلامی و عرصه های ملی و بین‌المللی پیشگام بود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70763
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

آیت الله علوی‌گرگانی چتر محبتی بر جبهه انقلاب بود

 به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت، غلامرضا منتظری با تسلیت رحلت جانسوز آیت الله علوی گرگانی گفت: آیت الله علوی گرگانی نمونه یک انسان کامل است و تمامی ویژگی ها و فضائلی که در معارف دینی خوانده اید و شنیده اید را می شد در سیمای این عالم جلیل القدر به تماشا نشست.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همیشه اخلاق در کلام، سلوک و رفتار این چهره به یادماندنی آشکار بود، بیان کرد: لبخند همیشه بر لبان ایشان نقش بسته بود و همواره چتر محبت خود را برای کوچک و بزرگ باز می کردند.

وی  مردمی بودن، تواضع و فروتنی را ویژگی دیگر آیت الله علوی گرگانی برشمرد و افزود: با وجود آنکه در قله علم، دانش و عرفان قرار داشتند اما بال تواضع بر زمین می گذاشت و برای همگان احترام قائل بودند.

منتظری انقلابی بودن و جهادی بودن را شاخصه دیگر آیت الله علوی گرگانی خواند و تصریح کرد: هر یک از مراجع ویژگی ها و خصلت هایی دارند که آیت الله علوی گرگانی همیشه در همه صحنه ها همراه و همگان با امام و رهبری بود و در صحنه های مختلف اعم از انقلاب اسلامی و عرصه های ملی و بین المللی پیشگام بود.

وی پارسایی و تقواپیشگی را ویژگی دیگر آیت الله علوی گرگانی دانست و گفت: پارسایی و تقواپیشگی در کلام و رفتار این عالم ربانی نمایان بود و ذره ای غروردر چهره ایشان دیده نمی شد و وقتی وارد منزل ایشان می شدیم سادگی موج‌ می زد.

مدیران دستگاه های تابعه از حداکثر اختیارات خود برای کمک به مردم استفاده کنند
دنبال کنید

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت الله علوی گرگانی در اوج ساده زیستی زندگی می کردند که باید برای همه ما الگو باشد، بیان کرد: ایشان انسان جامع الاطراف بودند و به همه نیازهای اساسی کشور نگاه جامع داشتند، به زودی جای خالی این‌ چهره ارزشمند پر نخواهد شد و در ماه رمضان امسال فقدان این عالم ربانی برای همه ما احساس می شود./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi