پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر شورای عالی مناطق آزاد بر رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی آبادان تاکید کرد

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: برطرف کردن مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی آبادان به منظور ایجاد جذابیت برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در اولویت قرار دارد. به گزارش کرونا، سعید محمد امروز  در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آبادان بر رفع موانع برای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70661
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰

کرونا :

دبیر شورای عالی مناطق آزاد بر رفع مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی آبادان تاکید کرد

مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: برطرف کردن مشکلات زیرساختی شهرک صنعتی آبادان به منظور ایجاد جذابیت برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در اولویت قرار دارد.

به گزارش کرونا، سعید محمد امروز  در جریان بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی آبادان بر رفع موانع برای سرمایه گذاران در آبادان و خرمشهر تاکید کرد و افزود:رفع مشکلات زیرساختی در شهرک صنعتی آبادان جهت تسهیل در تولید ضروری است.

وی اظهار داشت:زیرساخت مناسبی در شهرک صنعتی آبادان برای ایجاد واحدهای جدید صنعتی و جذب سرمایه گذاران فراهم خواهد شد.

محمد افزود: اعطای تسهیلات به شرکت‌های صنعتی در منطقه برای رونق تولید در اولویت کاری قرار دارد.

 مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از شهرک صنعتی آبادان و شرکت های شمس جاوید اروند، صنعت الکتریک ایرانیان و دهکده فن آوری بازدید کرد.

سعید محمد به همراه مدیر عامل و معاونان سازمان منطقه آزاد اروند همچنین چند نفر از اعضای دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد ظرفیت های شهرک صنعتی آبادان را مورد بررسی قرار داد.

وی در سفر ۲ روزه خود به منطقه آزاد اروند، حضور در گلزار شهدا، بازدید از پروزه‌های عمرانی، صنعتی، نفت، انرژی و نشست با فعالان اقتصادی، نخبگان را در دستور کار دارد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است.

این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای خبر/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi