پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای مرحله ششم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی/خبر بد پلیس به متخلفان چهارشنبه سوری + تصاویر

به گزارش کرونا از بهمئی سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی از تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و برخورد قاطع پلیس برای برقراری امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت : مرحله ششم این طرح با مشارکت بیش از ۶۰ نیروی پلیس در قالب ۱۰

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70598
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

اجرای مرحله ششم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی/خبر بد پلیس به متخلفان چهارشنبه سوری + تصاویر

به گزارش کرونا از بهمئی سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی از تشدید طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی و برخورد قاطع پلیس برای برقراری امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت : مرحله ششم این طرح با مشارکت بیش از ۶۰ نیروی پلیس در قالب ۱۰ تیم عملیاتی برگزار شد.

 وی افزود: با برگزاری گشت‌ها و تور‌های بازرسی در ورودی‌ و خروجی‌ شهر لیکک به شهرستان ها و استان های همجوار از وسایل نقلیه و خودرو‌ها بازرسی خواهد شد و با رانندگان متخلف نیز برخورد می‌شود.

اجرای مرحله ششم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی/خبر بد پلیس به متخلفان چهارشنبه سوری + تصاویر 4

این فرمانده با اشاره به اینکه فرصت خودنمایی به قانون شکنان و هنجارشکنان را در شهرستان بهمئی نخواهیم داد گفت: با حضور نیروهای انتظامی و همراهی دستگاه قضایی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی آغاز شد و تا اوایل سال جدید ادامه خواهد داشت که در این طرح با مخلان امنیت، بر هم زنندگان نظم عمومی، اراذل و اوباش و افرادی که به روش های مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند برخورد جدی و قاطع می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی بهمئی با اشاره به اینکه با حمل کنندگان و دارندگان سلاح‌های سرد و گرم شامل سلاح های مجاز و غیر مجاز و رانندگانی که برای مردم ایجا مزاحمت می‌کنند قاطعانه برخورد می شود ادامه داد: ماموران در این طرح مقادیری سلاح سرد کشف، ۳ نفر سارق دستگیر، مقادیری اموال سرقتی ضبط، چند نفر متهم تحت تعقیب فراری دستگیر، ۳ دستگاه خودرو توقیف و بیش از ۱۰۰ خودروی شیشه دودی هم اعمال قانون شدند.

هیچگونه کمبودی در سوخت‌رسانی به مناطق کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد
دنبال کنید

اجرای مرحله ششم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی/خبر بد پلیس به متخلفان چهارشنبه سوری + تصاویر 5

سرهنگ جمشیدی از اجرای مرحله هفتم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در چهار شنبه سوری آخر سال خبر داد و  بیان کرد: متاسفانه سال‌های گذشته شاهد بودیم که برخی افراد در چهارشنبه سوری امنیت را مختل و اقدام به کارهاریی می‌کنند که سبب آزردگی خانواده‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، گفت: پلیس موافق برگزاری شادی در آرامش و امنیت است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با هشدار به افراد متخلف در چهارشنبه سوری گفت: اگر کسی اقدام‌ به تخلف در چهارشنبه سوری کند تعطیلات نوروز خود را در بازداشتگاه سپری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برخی افراد می‌خواهند در چهارشنبه‌سوری امنیت را از بین ببرند، گفت: پلیس با این افراد مقابله خواهد کرد.

سرهنگ جمشیدی در ادامه تاکید کرد: افراد دستگیر شده در چهارشنبه سوری تا اتمام‌ تعطیلات نوروز در بازداشتگاه خواهند بود و هیچ بهانه‌ای قبول نیست.

وی در پایان با بیان اینکه برقراری امنیت اولویت نخست کشور است، گفت: امنیت خط قرمز کشور است و اجازه نخواهیم داد برخی افراد این نعمت را در روز چهارشنبه سوری از بین ببرند.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi