جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

توضیحات استاندار در خصوص گریه برای مشکلات مردم «دیشموک»/ همه برای رفع محرومیت کمک کنند

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کلیپ منتشر شده از وی در فضای مجازی که به حال و روز مردم در نقطه‌‌ای از  دیشموک گریه و زاری می‌کند، اظهار کرد: در سفر دیروز دیشموک روستایی را بازدید کردم که جاده دسترسی مناسب، آب آشامیدنی و هیچ امکاناتی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70418
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

توضیحات استاندار در خصوص گریه برای مشکلات مردم «دیشموک»/ همه برای رفع محرومیت کمک کنند

به گزارش کرونا از یاسوج، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کلیپ منتشر شده از وی در فضای مجازی که به حال و روز مردم در نقطه‌‌ای از  دیشموک گریه و زاری می‌کند، اظهار کرد: در سفر دیروز دیشموک روستایی را بازدید کردم که جاده دسترسی مناسب، آب آشامیدنی و هیچ امکاناتی نداشت.

وی گفت: از زن و بچه و کوچک و بزرگ همه از ما درخواست کمک مالی داشتند حتی گفتند که نان برای خوردن نداریم؛ راهداری هم برای سفر ما یک پل موقت ایجاد کرده بود اما نداشتن جاده دسترسی مناسب باعث شده بود مردم آنجا تلفات جانی هم بدهند و فقر از چهره آنها می‌بارید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وقتی این شرایط سخت را دیدم بغض امانم را برید؛ درست است مدیر و مسؤول هستیم اما ما هم خانواده و فرزند داریم و وقتی بچه‌های آنجا حتی نان خوردن ندارند نتوانستم خودم را کنترل کنم و وقتی خبرنگار خواست با من مصاحبه کند گریه امانم را برید و همه مدیران تحت تاثیر وضعیت آن روستا قرار گرفتند.

احمدزاده بیان کرد: برداشت‌های مثبت و منفی از این کلیپ شد اما ما تلاش خواهیم کرد، در سال آینده مردم را از آن وضعیت نجات دهیم.

وی عنوان کرد: از سپاه کمک خواستیم که خانه به خانه وضعیت مردم آنجا را بررسی کنند و ببینم چگونه می‌توانیم اشتغال ایجاد کنیم. برای ما ننگ است که مردم ما آنجا نان خوردن ندارد و شرایط در آن روستا واقعا بحرانی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر اشک‌های من برای مردم در محروم‌ترین نقطه دیشموک به کسی برخورد عذرخواهی می‌کنم اما واقعیت آن چیزی است که ما دیدیم. برخی‌ها از تهران به ما زنگ زدند که اجازه دهید بیاییم استان و برای مردم کار کنیم.

واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی ضروری است
دنبال کنید

احمدزاده بیان کرد: این کلیپ بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و حتی از کرمانشاه به دفتر ما زنگ زدند و برای حضور و کمک در استان اعلام آمادگی کردند.

وی اضافه کرد: کارهای بزرگی در آن منطقه از استان انجام خواهد شد و از شما مدیران و مردم می‌خواهم پای کار بیاید و کار انجام دهید.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/س


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi