چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدارس شیشه‌ای در راستای اجرای سند تحول بنیادین ایجاد شود

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تاکید کرد: باید مدارس شیشه‌ای را برای اجرای سند تحول بنیادین راه‌اندازی کنیم تا اصل شفافیت در اجرای سند رعایت شود. به گزارش کرونا، دکتر احمد محمودزاده امروز  در نشست برخط با اعضای شورای معاونین و کارشناسان مدارس غیردولتی ادارات آموزش و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70149
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

کرونا :

مدارس شیشه‌ای در راستای اجرای سند تحول بنیادین ایجاد شود

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی تاکید کرد: باید مدارس شیشه‌ای را برای اجرای سند تحول بنیادین راه‌اندازی کنیم تا اصل شفافیت در اجرای سند رعایت شود.

به گزارش کرونا، دکتر احمد محمودزاده امروز  در نشست برخط با اعضای شورای معاونین و کارشناسان مدارس غیردولتی ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس در شیراز، گفت: به دنبال توانمند سازی معلمان مدارس غیر دولتی هستیم و این توانمند سازی باید به صورت حضوری انجام شود تا از کیفیات لازم برخوردار شود.

او افزود: استاندارد سازی معلمان مدارس غیر دولتی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا معلمان این مدارس با ۲۴ ساعت تدریس در هفته از مزایا و حقوق اداره کار بهره مند شوند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نیازمند تربیت نیروی انسانی با روحیه جهادی است و مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب تعلیم و تربیت را رکن اصلی تحول سازی و نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه کشور میداند.

محمودزاده گفت: نیروی  انسانی مدنظر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید دارای برجستگی‌ها علمی، اخلاقی و عقیدتی باشد.

او عنوان کرد: به دنبال این هستیم که انسانی در تراز انقلاب اسلامی و حیات طیبه تربیت کنیم که زمینه سازی این تربیت باید در تمام مدارس کشور با بهره گیری از ظرفیت‌های ذی نفعان اموزش و پرورش انجام شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: بحث مردمی سازی آموزش و پرورش و شفافیت از محورهای اصلی برنامه‌های دولت فعلی است.

محمودزاده خاطرنشان کرد: باور داریم ظرفیت معلمان کشور یک ظرفیت بی نظیر برای ادامه توسعه مسیر انقلاب است و تنها با معلم است که میتوان ارزشهای اسلامی را در جامعه بیش از پیش تقویت کرد.

او گفت: حضور ثمر بخش معلمان در کلاس درس می‌تواند گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات در کشور باشد و وظیفه ما است که معلمان را در این زمینه آماده کنیم.

محمودزاده خاطرنشان کرد: امروزه معلمان فقط نقش تدریس را ندارند بلکه وظایف تربیتی، اطلاع رسانی و زیست فعالانه در جامعه نیز به ان اضافه شده است.

او ادامه داد: مشارکت در آموزش و پرورش مبنای دینی و ملی دارد و وجود سنت حسنه وقف و استفاده از مساجد در امر تعلیم و تربیت نشان از مبنای دینی امر مشارکت است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش همچنین عنوان کرد: قریب به ۲ میلیون دانش آموز در مدارس غیردولتی کشور مشغول تحصیل هستند.  

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع : قدس آنلاین

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi