پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ریشه افزایش جرائم در فقر است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، ریشه افزایش جرائم را فقر دانست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70104
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

ریشه افزایش جرائم در فقر است

 به گزارش خبرگزاری خانه ملت،محمدرضا پور ابراهیمی در نشست بررسی کمبودها و نیازهای زندان‌های استان کرمان بیان کرد: ورودی به زندان‌های استان را تا آن جایی که می‌توانیم باید کاهش دهیم. بخش عمده جرائم به مواد مخدر و زندان‌ها بر می‌گردد.

نماینده مردم کرمان و راور  در  مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ریشه جرائم فقر است افزود: اگر بتوانیم راه حلی برای مشکلات معیشتی پیدا کنیم بدون شک جرائم هم کاهش می‌یابد؛ ضمن اینکه باید به حل مشکلات زندان‌ها کمک کنیم باید برنامه بلند مدتی در حوزه بهبود وضعیت اقتصادی داشته باشیم.

پورابراهیمی ادامه داد: با پروژه‌ها و کارهای کلانی که در کشور در حال انجام است اشتغال برای افراد زیادی ایجاد می‌شود که این اشتغال سبب بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم می‌شود.

وی با تأکید بر رسیدگی به وضعیت جنوب استان کرمان و تقویت امکانات زندان‌ها برای بهبود وضعیت آن‌ها گفت: ظرفیت بخش اقتصادی اداره کل زندان‌ها به ما گفته شود تا مجموعه اقتصادی وابسته به زندان‌ها بیایند در طرح‌های اقتصادی شرکت کنند تا منافع آن به زندان‌ها برسد.

وی تصریح کرد: ما در مجلس آماده هستیم در آن بخش‌هایی که در حوزه وظایف ما است کمک کنند.

وی با تأکید بر پروژه مجموعه کبوترخان گفت: این موضوع یکی از ضرورت‌های ما است و تأکید می‌کنیم که در اولویت کارها قرار بگیرد.

پورابراهیمی همچنین از صحبت با یک خیر بخش خصوصی برای آزادی زندانیان خبر داد و گفت: صحبت‌هایی شده که مواردی را از جرائم غیرعمد و بخشی از جرائم عمد را ظرف ۱۰ روز آینده آزاد کنیم./

مازندران در پی شهرک سرمایه گذاری/ شرکت های خارجی در راه هستند
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi