شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

پایان عملیات آسفالت ۱۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بم

نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی از پایان عملیات آسفالت ۱۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بم خبر داد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70101
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

پایان عملیات آسفالت ۱۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بم

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت؛ اسماعیل حسین زهی، نماینده مردم خاش، میرجاوه، بخش های نصرت آباد و کورین و عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی از پایان عملیات آسفالت ۱۰ کیلومتر از بزرگراه زاهدان- بم خبر داد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس دردوره یازدهم در این خصوص گفت: با پیگیری های مستمری که برای احداث بزرگراه های استان داشتیم از محور مهم باند دوم جاده زاهدان به بم و کریدور جنوب شرق کشور ۱۰کیلومتر آسفالتش به پایان رسید و آماده بهره برداری است.

وی افزود: ساخت بزرگراه و جاده نقش مهمی در توسعه و شکوفایی منطقه دارد و محور زاهدان به بم یکی از شاخص های توسعه استان سیستان وبلوچستان است که موجب رونق اقتصادی استان و کشور خواهد شد.

حسین زهی از پیشرفت فیزیکی احداث این محور خبرداد و بیان کرد: با تلاشی مستمر عزم خود را برای تکمیل کریدور جنوب شرق کشور جذب کرده به طوری که اعتبارات جذب شده بیست ماه گذشته احداث این بزرگراه بالغ بریک دهه اخیر بوده است وطی کمتر از دوسال گذشته قریب بر۵۰کیلومتر از جاده ترانزیتی بم زاهدان خاش به بهره برداری رسیده و بیش از۱۲۰کیلومتر همکنون در دست احداث داریم.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس از ادامه احداث بزرگراه شمال به جنوب استان خبرداد و افزود: ادامه باند دوم محور از خاش به سمت ایرانشهر در مناطق کوهستانی و صعب العبور درحال ساخت است و پیگیر احداث باند دوم محور ایرانشهر به چابهار برای تکمیل کریدور بزرگ جنوب شرق کشور هستیم./

زیرساخت‌های رودبار و منجیل نیازمند اصلاح و بهسازی است
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi