پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

توزیع بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه گچساران

به گزارش کرونا از گچساران، سرهنگ باقر پسنده در حاشیه آیین رزمایش کمک مومنانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از آغاز این رزمایش تا کنون ۱۴ سری کمک‌های مومنانه افزون بر ۱۷ هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان توسط سپاه ناحیه گچساران بین افراد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70023
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳

کرونا :

توزیع بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه  توسط سپاه ناحیه گچساران

به گزارش کرونا از گچساران، سرهنگ باقر پسنده در حاشیه آیین رزمایش کمک مومنانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از آغاز این رزمایش تا کنون ۱۴ سری کمک‌های مومنانه افزون بر ۱۷ هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان توسط سپاه ناحیه گچساران بین افراد نیازمند توزیع شده است.

توزیع بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه گچساران 4

وی بیان کرد: به مناسبت میلاد امام حسین یک هزار و ۵۰ بسته کمک معیشتی اعم از برنج،روغن،ماکارونی،رب گوجه،حبوبات و مرغ در قالب رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه گچساران توزیع شد.

توزیع بیش از ۱۷ هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه گچساران 5

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه سپاه در تمام صحنه ها در کنار مردم حضور دارد، تصریح کرد: در مرحله ۱۴ کمک های مومنانه افزون بر یک هزار و ۵۰ بسته توسط ۴۰ گروه جهادی توزیع خواهد شد.

پسنده عنوان کرد: سپاه همواره لبیک گویان گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و از جان ودل برای خدمت به ایران اسلامی و مردم تلاش می کند.

وی گفت: فرا رسیدن میلاد باسعادت امام حسین و روز پاسدار را بر تمام آحاد مردم و همکاران سبز پوشان بی ادعا در سپاه پاسداران تبریک می گویم.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران خاطرنشان کرد: سپاه کارنامه درخشانی دارد و به کمک بسیج و حضور میدانی در دفاع مقدس و دیگر رویدادها امتحان خود را با سربلندی پس داده، است.

پسنده بیان کرد: در بلایای طبیعی نیز سپاه جزو اولین نهادها بود که در کنار مردم حضور پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز ما مدال افتخار خدمت به مردم را داریم و هر چه خدمت بر ای مردم انجام شود کم است افزود:تا کنون در ایام وجود کرونا ۱۷ هزار و ۵۵۰ بسته های معیشتی به نیازمندان اهدا شده است.

قطار پروژه‌های راه و شهرسازی گچساران شتاب گرفت
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi