چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

خدمات ارزنده سپاه در زلزله سی‌سخت فراموش شدنی نیست

به گزارش کرونا از سی‌سخت، امام جمعه سی‌سخت و جمعی از مدیران به مناسبت روز پاسدار با فرمانده سپاه ناحیه دنا دیدار کردند. مصباح‌نژاد امام جمعه سی سخت در این دیدار گفت: ابتدا تبریک می گویم ولادت امام حسین ع و روز پاسدار را به همه پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی و همه مردم ایران.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 70005
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

کرونا :

خدمات ارزنده سپاه در زلزله سی‌سخت فراموش شدنی نیست

به گزارش کرونا از سی‌سخت، امام جمعه سی‌سخت و جمعی از مدیران به مناسبت روز پاسدار با فرمانده سپاه ناحیه دنا دیدار کردند.

مصباح‌نژاد امام جمعه سی سخت در این دیدار گفت: ابتدا تبریک می گویم ولادت امام حسین ع و روز پاسدار را به همه پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی و همه مردم ایران.

مصباح‌نژاد گفت: امام حسین ع می‌فرماید پنج چیز اگر در انسان نباشد خیر کسی در آن نیست، دین، عقل، ادب، اخلاق نیک، حیا، امروز روز پاسدار را آمدیم تا در کنار پاسداران دلیر شهرستان دنا باشیم و به آنها این روز فرخنده را  تبریک بگوییم،در حقیقت سپاه پاسدار انقلاب و امام است و برای پاسداری آمده است، در بحث پاسداری همه از سپاه راضی هستند، چون هم مکتبی است هم  انقلابی و هم  مردمی، پس بنابراین از محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار است، امروزه سپاه در بین همه اقشار پذیرفته شده و برگزیده شده است چرا که در همه زمینه های مرزی و برون مرزی در حال فعالیت هستند.

وی گفت:  خدا را شاکریم که سپاه روز به روز در حال جوانه زدن و ترقی  است،سپاه در همه زمینه‌ها از  امنیت هوایی گرفته تا  کنترل تحرکات مرزی، امنیت زمینی موفق عمل کرده است، سپاه هر جا ورود کرده اثبات کرده که بهترین است، اندیشه حسینی هر جا ورود پیدا کرده از  آتش سوزی، سیل، زلزله، عرصه اجتماعی فرهنگی، اقتصادی همیشه بهترین بوده است و به ملت ایران خدمت کرده است.

امام جمعه سی سخت تصریح کرد: خدمت به مردم نعمت است، ما می بینیم که سپاه در همه امور پای کار است، برای زوج های  تهیدست جهیزیه فراهم می کند،در زمان سیل تا زانو در گل و لای می رود،در زمان زلزله آستین بالا می‌زند و به داد زلزله زدگان می شتابد، مردم ما هیچ وقت حضور شما را در زلزله سی‌سخت فراموش نمی‌کنند و قدردان شما هستند.

صلاحیت غلام‌رضا تاجگردون تایید شد
دنبال کنید

وی گفت: زمانی که ترامپ ملعون سپاه را تحریم کرد همان مثال عدو شود سبب خیر شد چرا که شکافی که در بین مسئولین به وجود آمده بود با  همبستگی همه باعث شد نقشه‌های ترامپ و شیاطین بر هم بخورد، حرکت ترامپ باعث شد شکاف در بین جامعه ترمیم شود و باز هم دشمنان شکست بخورند، حضور شما در بین مردم باعث می شود بعد امنیتی مردم حفظ شود و مردم هم این همه خدمت را از ولایت فقیه می دانند. 

سرهنگ پاسدار ستوده نیا گفت: به نوبه خودم عرض تبریک دارم به مناسبت ولادت امام حسین ع و روز پاسدار واین روز بر هر کس که  لباس انقلاب بر تن دارد مبارک باشد.

فرمانده سپاه ناحیه دنا اظهار داشت: باید سعی کنیم شور و نشاط اجتماعی را بین مردم ببریم، من در سال ورودم به سی سخت، سپاه را به هیأت دو و میدانی تبدیل کردیم تا کمک کار مردم و دولت باشند، به این منظور که در دوی سرعت سعی کنیم مشکلات مردم و جامعه  را سریعتر حل وفصل کنیم در دوی بامانع بتوانیم  از موانع موجود پیش رو  عبور کنیم و بر مشکلات پیروز شویم و در دوی استقامت هم بتوانیم در برابر تحریم های ظالمانه پایداری و استقامت کنیم.

ستوده نیا گفت: سپاه ریشه در عاشورا دارد،  سپاه در عاشورای سال ۶۱ به دستور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی رهشکل گرفت، برای تنها نماندن امام علی و امام حسین ع در برابر کفار و به همین منظور هم در کشور ما شکل گرفت بارور شد و تنومند گردید.

روایت نماینده ادوار مجلس از عمق فتنه 88 با نشست خاتمی و سوروس تا ماموریت هاله اسفندیاری
دنبال کنید

این فرمانده گفت: سپاه شهرستان دنا در  خیلی زمینه‌ها  از همه شهرستان های استان  پیش تاز است که در  بعضی موارد به اندازه سپاه استان خدمت رسانی کرده است مثل تأمین جهیزیه برای زوج های جوان نیازمند، در زلزله سی‌سخت  پاسداران ما ۷ماه مفید کار کردند و یک ریال از مردم نگرفتند و یک ریال پول کارگری هم برای خانه هایی که ساختیم ندادیم، از روز  اول زلزله بند پوتین‌های خود  را محکم بستند و وارد میدان شدند،از اسباب کشی وسایل زلزله زدگان گرفته تا آوار برداری،توزیع اقلام خوراکی، گرمایشی،بهداشتی،برپایی چادر و کانکس به صورت شبانه روز به مردم خدمت کردند و اینها را وظیفه خود می دانند و منتی بر کسی ندارند، در زمان کرونا با تمام قوا وارد میدان  شدیم و جهت ریشه کن شدن این ویروس در کنار کادر درمان بودیم.

ستوده نیا تصریح کرد: هرجا انقلاب لازم بداند می آییم، ما بارکش انقلاب هستیم،ما خدمت گذار مردم هستیم، با شهادت شهید سلیمانی لشکر سلیمانی ها  به راه افتاد وشکل گرفت،  از سپاه شهرستان دنا هرجا انقلاب لازم داشته باشد ما با جان ودل آماده جان فشانی هستیم، همه ما پاسداریم و از سرچشمه ولایت گوش به فرمان امام انقلاب هستیم برای حفظ انقلاب.

خدمات ارزنده سپاه در زلزله سی‌سخت فراموش شدنی نیست 6

خدمات ارزنده سپاه در زلزله سی‌سخت فراموش شدنی نیست 7

خدمات ارزنده سپاه در زلزله سی‌سخت فراموش شدنی نیست 8

خدمات ارزنده سپاه در زلزله سی‌سخت فراموش شدنی نیست 9

 

 

 


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi