پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

تدوین سند راهبردی بسیج برای 10 سال آینده

به گزارش کرونا از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز در آئین تجلیل از گروه‌های جهادی با تاکید بر اینکه حرکت گروه‌های جهادی باید برنامه‌وجود باشد، اظهار کرد: بر این اساس گرو‌های جهادی بر اساس برنامه‌های تدوین شده در طرح‌های محرومیت‌زدایی مشارکت می‌کنند. جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) با بیان اینکه سند راهبردی ۱۰ ساله برای بسیج

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69826
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

تدوین سند راهبردی بسیج برای 10 سال آینده

به گزارش کرونا از زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز در آئین تجلیل از گروه‌های جهادی با تاکید بر اینکه حرکت گروه‌های جهادی باید برنامه‌وجود باشد، اظهار کرد: بر این اساس گرو‌های جهادی بر اساس برنامه‌های تدوین شده در طرح‌های محرومیت‌زدایی مشارکت می‌کنند.
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) با بیان اینکه سند راهبردی ۱۰ ساله برای بسیج تدوین شده است، افزود: این سند بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده است.
وی توکل بر خدا، حفظ انگیزه و انعطاف‌پذیری در گزینش مدیران را از جمله راه‌کارهای فعالیت در گروه‌های جهادی عنوان و تصریح کرد: نظارت و رصد دائمی اقدامات توسط کارشناسان و مسوولان در نواحی سپاه از دیگر راه‌کارهای کمک به ارتقابخشی به اقدامات انجام شده در گرو‌های جهادی است.
سردار طهماسبی با تاکید بر آمادگی گروه‌های جهادی برای عمل به فرآمین ولی فقیه در هر زمینه‌ای گفت: در حال حاضر حضور در روستاها و انجام اقدامات جهادی یکی از این وظایف محسوب می‌شود.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر لزوم ارائه تصویر مطلوب بر اساس مولفه‌های مطلوب انجام شده در بسیج گفت: فعالان در این حوزه باید متخلق به اخلاق اسلامی باشند از این رو برگزاری جلسات جهاد تبیینی برای گروه‌های جهادی از الزامات است.

سردار طهماسبی با بیان اینکه اقدامات بسیج در طول اقدامات دولت محسوب می‌شود، ادامه داد: اقدامات انجام شده در بسیج در قالب گروه‌های جهادی باید کیفی و با حضور متخصصان حوزه انجام شود از این رو مسائل ایمنی باید در دستور کار قرار گیرد چرا که حفظ جان انسان اولی‌تر از هر اقدامی به شمار می‌رود.

نقص فنی هواپیمای مشهد ـ جده باعث فرود اجباری در مدینه شد
دنبال کنید

جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه باید برای خدمت به مردم از همه ظرفیت‌های خود استفاده کنیم، ادامه داد: چون سپاه بن‌بست شکن است لذا اجرای برخی از طرح‌ها و برنامه‌ها به این نهاد واگذار می‌شود که در این راستا است حل مشکلات موجود در حوزه آب به این نهاد واگذار شده است.

وی امیدآفرینی را از جمله الزامات این برهه از زمان دانست و با بیان اینکه در کنار همه اقدامات انجام شده باید نسبت به مستندسازی اقدامات انجام شده با استفاده از ظرفیت متخصصان این حوزه اقدام شود، ادامه داد: بنابراین باید از ظرفیت رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی استفاده بهینه شود.

سردار طهماسبی تاکید کرد: همه اقدامات باید در راستای عمق بخشی به اقدامات بسیج برنامه‌ریزی و عملیاتی شود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/م


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi