شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کاهش جرائم تصرف اراضی در کهگیلویه و بویراحمد با همکاری سپاه فتح

 به گزارش کرونا از یاسوج، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری به همراه معاونین  و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد  با فرمانده تیپ ۴۸سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند. در این دیدار غلام‌حسین حکمتیان‌اصل گفت: همکاری و تعامل تیپ ۴۸سپاه فتح استان با منابع طبیعی نقش

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69823
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

کرونا :

کاهش جرائم تصرف اراضی در کهگیلویه و بویراحمد با همکاری سپاه فتح

 به گزارش کرونا از یاسوج، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری به همراه معاونین  و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد  با فرمانده تیپ ۴۸سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

در این دیدار غلام‌حسین حکمتیان‌اصل گفت: همکاری و تعامل تیپ ۴۸سپاه فتح استان با منابع طبیعی نقش مهمی در حفاظت از عرصه‌های ملی دارد.

وی افزود: همکاری مناسب نیروی‌های تیپ ۴۸سپاه فتح نقش بسیار مهمی در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی دارد.

کاهش جرائم تصرف اراضی در کهگیلویه و بویراحمد با همکاری سپاه فتح 4

 

این مقام مسئول عنوان کرد: اقدامات و همکاری مناسب نیروی‌های تیپ ۴۸ سپاه فتح و کاهش جرایم تخریب و تصرف اراضی ملی بر کسی پوشیده نیست و این تلاش و همکاری‌های برای حفظ طبیعت باید ادامه داشته باشد.

حکمتیان‌اصل با تأکید بر اینکه نیروی‌های تیپ ۴۸سپاه فتح استان اقدامات مفیدی را در راستای همکاری با منابع طبیعی و کاهش جرایم تخریب و تصرف اراضی انجام داده است، اضافه کرد: با همکاری خوب فرمانده تیپ ۴۸سپاه فتح استان و نیروهای با تجربه و جان بر کف علاوه بر شاهد کاهش جرایم تصرف اراضی ملی و حضور به موقع در مهار آتش سوزی های اخیر هستیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امنیت را از ضروری‌ترین نیازهای بشری و لازمه جامعه برشمرد و افزود: خدمات تیپ ۴۸سپاه فتح استان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی، تأمین رفاه و آرامش مردم، خدمتی بزرگ و ارزشمند است و ما همواره قدردان این خدمات هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تیپ ۴۸سپاه فتح استان را مظهر قدرت و اقتدار جامعه دانست و از نقش همکاری پرسنل نیروی های این تیپ با یگان حفاظت منابع طبیعی در راستای حفظ و حراست از انفال تقدیر و تشکر کرد.

ساخت مجموعه ورزشی چند منظوره برای بانوان ورزشکار در باشت + تصاویر
دنبال کنید

در این دیدار فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: نیروهای منابع طبیعی و آبخیزداری استان با توجه به اینکه شبانه‌روز در حفظ و صیانت از عرصه‌های جنگلی و مرتعی در تلاش هستند ،جهادگران واقعی و سربازان خط مقدم هستند.

سردار حسن حکمتیان ‌راز گفت: مبارزه نیروهای منابع طبیعی در حفظ و صیانت از عرصه‌های ملی کم تر از شهادت نیست یاد وخاطره البرز زارعی هیچ گاه از یاد و خاطره‌ها پاک نخواهد شد البرز زارعی جان خود را فدا کرد تا زاگرس زنده بماند.

کاهش جرائم تصرف اراضی در کهگیلویه و بویراحمد با همکاری سپاه فتح 5

 

وی با بیان اینکه رشادت‌های نیروهای منابع طبیعی ما را به یاد مبارزه ایثارگران در جبهه‌های حق علیه باطل می‌اندازد گفت: رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای منابع طبیعی قابل ستودنی است که شبانه روز خواب و زندگی خود را رها می‌کنید و شبانه‌روز در تلاش هستید تا ذره‌ای خدشه‌ای به عرصه‌های ملی وارد نشود.

سردار حکمتیان گفت: در هرجایی در مقابله با جرائم عرصه‌های ملی و مقابله با آتش سوزی نیاز باشد تمام نیروهای تیپ ۴۸سپاه فتح استان در کنار نیروهای منابع طبیعی وارد عمل خواهدشد تیپ ۴۸سپاه فتح استان خادمین مردم هستند و در خدمت رسانی به مردم حاضریم جان خودمان را فدای این انقلاب و این مردم کنیم.

وی در پایان گفت: امسال به مناسبت هفته منابع طبیعی  تعدادی نهال در محوطه تیپ ۴۸  فتح  کاشته خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi