جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

«لوداب» دور مانده از چشم مسئولان/یک بخش بزرگ با تنها 2 سالن ورزشی

 کرونا لوداب؛ صادق بهادران- لوداب یکی از بخش‌های بزرگ و پهناور استان کهگیلویه و بویراحمد و دارای روستاهای بزرگ و کوچک زیادی است که در هر کدام از این روستاها استعدادهای ناب ورزشی در سایه بی تدبیری مسئولان در حال فراموشی بوده و چراغ بخت آن‌ها در حال خاموش شدن است. این بخش دور افتاده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69805
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

کرونا :

«لوداب» دور مانده از چشم مسئولان/یک بخش بزرگ با تنها 2 سالن ورزشی

 کرونا لوداب؛ صادق بهادران- لوداب یکی از بخش‌های بزرگ و پهناور استان کهگیلویه و بویراحمد و دارای روستاهای بزرگ و کوچک زیادی است که در هر کدام از این روستاها استعدادهای ناب ورزشی در سایه بی تدبیری مسئولان در حال فراموشی بوده و چراغ بخت آن‌ها در حال خاموش شدن است.

این بخش دور افتاده از دید مدیران استانی است که فاصله چندانی با مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد (یاسوج) ندارد، اما بنا به هر دلیلی از دید مدیران استانی پنهان مانده است و هیچ گاه در اخبار و رسانه‌های استانی و کشوری خبری مبنی بر بهره برداری از طرح ها و اقدامات بزرگی در این بخش پهناور نشر پیدا نکرده است.

در این سال‌ها نیز اگر خبری نشر داده شده در حد یک کار کوچک و خاکبرداری یا قطع و وصل کردن برق و آب شرب مردم است.

در این بخش پهناور با تعداد پر شمار نوجوانان و جوانان عاشق ورزش متاسفانه فقط دو سالن ورزشی فعال است که به دلایلی چون جمعیت زیاد مشتاقان ورزش در این دیار و همچنین فاصله زیاد بیشتر روستاهای این بخش با این دو سالن امکان استفاده از آن‌ها وجود ندارد.

کمبود سالن های ورزشی در این بخش، علاوه بر نابودی انگیزه و استعدادهای ورزشی علاقه‌مندان به ورزش عاملی برای ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی همچون نزاع‌‌هایی است که به دلایلی چون کمبود وقت در این ۲ فضای محدود ورزشی رخ می‌دهد.

«لوداب» دور مانده از چشم مسئولان/یک بخش بزرگ با تنها 2 سالن ورزشی 3

امید است که مسئولان استانی در این زمینه همت بیشتری به خرج داده و فکری به حال علاقه‌مندان به ورزش در بخش لوداب کنند.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه یاسوج در محکومیت حادثه تروریستی شیراز/توضیحات در خصوص حوادث اخیر دانشگاه
دنبال کنید

جوانان و نوجوئانان لودابی از مسئولان استانی سوال دارند که آیا سهم آن‌ها از همه اعتبارات و امکانات تنها ۲ سالن ورزشی است آیا بخش بزرگ لوداب که اکثر جمعیت آن از خانواده بزرگ ایثارگری هستند باید چنین امکانات اندکی داشته باشند.

آن‌ها می‌گویند در هنگامه‌ای که آسیب‌های اجتماعی زندگی جونان را علاوه بر بیکاری فلج کرده باید چنین امکاناتی در برابر سیل ویرانگر آسیب‌ها داشته باشند؟.

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi