شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بهره‌مندی ۵۷ درصد عشایر خراسان جنوبی از آبرسانی پایدار

مهدی عصمتی‌پور، مدیرکل امور عشایر خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: آب یکی از مهم‌ترین نیازهای بشر بوده که همه اقشار باید از این حق بهره‌مند شوند. وی تصریح کرد: هم اکنون ۵۷ درصد جامعه عشایر استان از آبرسانی پایدار بهره‌مند هستند. مدیرکل امور عشایر خراسان‌جنوبی افزود: در سفر آیت‌الله سید ابراهیم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69709
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷

کرونا :

بهره‌مندی ۵۷ درصد عشایر خراسان جنوبی از آبرسانی پایدار

مهدی عصمتی‌پور، مدیرکل امور عشایر خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند، اظهارداشت: آب یکی از مهم‌ترین نیازهای بشر بوده که همه اقشار باید از این حق بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: هم اکنون ۵۷ درصد جامعه عشایر استان از آبرسانی پایدار بهره‌مند هستند.

مدیرکل امور عشایر خراسان‌جنوبی افزود: در سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اسلامی ایران به خراسان‌جنوبی موضوع‌ آبرسانی به مناطق عشایری استان مورد توجه قرار گرفت.

عصمتی‌پور یادآور شد: در سفر رئیس جمهور به استان مبلغ ۱۴۳ میلیارد تومان اعتبار ملی برای پروژه‌های آبرسانی سیار مناطق عشایری مصوب گردید.

وی بیان داشت: از این رقم مبلغ ۸ میلیارد تومان برای تکمیل هفت طرح بزرگ‌ آبرسانی پایدار به جامعه عشایر خراسان‌جنوبی اختصاص یافته است.

به گفته مدیرکل امور عشایر خراسان‌جنوبی این اعتبار برای طرح‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالا و طرح‌هایی که کار مطالعات آن به پایان رسیده هزینه می‌شود.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi