پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدیران باید خدمتگزار مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران باشند

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس،گفت:مدیران باید خدمتگزار مردم جمهوری اسلامی ایران باشند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69678
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰

کرونا :

مدیران باید خدمتگزار مردم در نظام  جمهوری اسلامی ایران باشند

به گزارش  خبرگزاری  خانه ملت،منصور شکرالهی در تشریح جلسه شورای اداری شهرستان منوجان،گفت: شورای اداری به معنای ایجاد وحدت عمل و تشریک مساعی در پیشرفت امور شهرستان است.

نماینده مردم کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس  شورای  اسلامی افزود: باید همه مدیران در نظام حکمرانی جمهوری اسلامی ایران به معنای خدمتگزار مردم باشند.

وی  ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی صحیح نیست که مدیریت را به عنوان یک سمت نگاه کنیم، لذا مدیر باید به عنوان خدمتگزار مردم باشد.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس ظهار داشت: امروز در دولت انقلابی و مردمی خود جناب حجت الاسلام رئیسی در میدان حضور فعال دارند،چرا که امروز از نزدیک باید مسائل و مشکلات مردم را رصد کرد.

 شکرالهی انتصاب فرماندار جدید شهرستان منوجان را به وی تبریک گفت، و ادامه داد: سراجی از نیروهای انقلابی و جهادی است؛ و از سوابق ایشان هم مشخص است که در گذشته هم از مدیران موفق این شهرستان بوده اند.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآورشد: برای زیرساختهای مناطق محروم هر شهرستان در لایحه بودجه سال ١۴٠١ منابع خوبی گذاشته شده و برای هر شهرستان بصورت جداگانه از جمله برای جاده ها و آب مبالغ خوبی در نظر گرفته خواهد شد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi