پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

۱۳ روستای زیر ۲۰ خانوار گازکشی می شوند/ مراغه در سال ۱۴۰۱ کاملا سبز می شود

نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس در بازدید از روستاهای حاج باقرکندی، آق بولاق سفلی و علیا با بیان اینکه۱۳ روستای زیر ۲۰ خانوار گازکشی می شوند، گفت: مراغه در سال ۱۴۰۱ کاملا سبز می شود.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69578
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

کرونا :

۱۳ روستای زیر ۲۰ خانوار گازکشی می شوند/ مراغه در سال ۱۴۰۱ کاملا سبز می شود

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علی علیزاده نماینده مردم مراغه و عجب شیر و عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس شورای اسلامی برای سرکشی به پروژه های گازرسانی روستاها عازم چندین روستا شد تا از نزدیک بر روند بهره برداری روستاییان از گاز نظارت کند.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم با حضور در روستاهای حاج باقرکندی، آق بولاق سفلی، آق بولاق علیا در جمع صمیمی روستاییان حضور یافت و با آنا به گفتگو نشست.

وی با ابراز خرسندی از اتمام عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی به روستاهای فاقد گاز ابراز امیدواری کرد: کار علمک گذاری در روستاهای فاقد علمک تسریع شود تا بهره برداری از گاز به صورت سراسری انجام‌ گیرد.

علیزاده در این بازدید با اعلام اینکه طی پیگیری های به عمل آمده برای تامین گاز روستاهای فاقد گاز زیر ۲۰ خانوار گفت: با موافقت مدیرعامل شرکت ملی گاز ایرانی و تامین اعتبار به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی در ۱۳ روستای زیر ۲۰ خانوار خواهیم بود و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ شهرستان مراغه در نقشه شبکه گاز کشوری سبز شود و دیگر هیچ روستایی بدون گاز نداشته باشیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi