جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عملیات اجرایی مجتمع خد ماتی رفاهی بین راهی گچساران آغازشد

به گزارش کرونا از گچساران سید احسان عسکری، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه کلنگ زنی این طرح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح با محوریت گردشگری و جایگاه سوخت عملیات اجرایی این طرح آغاز شد.  وی با اشاره به اینکه مجتمع خدماتی  رفاهی  بین راهی گچساران با مشارکت مالی و اعتباری

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69558
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

کرونا :

عملیات اجرایی مجتمع خد ماتی رفاهی بین راهی گچساران آغازشد

به گزارش کرونا از گچساران سید احسان عسکری، معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه کلنگ زنی این طرح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح با محوریت گردشگری و جایگاه سوخت عملیات اجرایی این طرح آغاز شد. 

وی با اشاره به اینکه مجتمع خدماتی  رفاهی  بین راهی گچساران با مشارکت مالی و اعتباری بانک توسعه تعاون کلنگ زنی شد، بیان کرد: فاز اول این طرح با اعتبار چهل و هشت میلیارد ریال عملیات اجرایی آن آغاز شد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این طرح دو سکو بنزین و دو سکو نفت و گاز  ایجاد خواهد شد.

عسکری عنوان کرد: با افتتاح فاز نخست این مجتمع خدماتی و رفاهی زمینه اشتغال بیست نفر ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه گردشگری این طرح چهار سوئیت برای گرد‌شگران احداث خواهد شد گفت: طرح مجتمع خدماتی و رفاهی در زمینی به متراژ هشت هزار متر مربع که افزون بر پانصد متر مربع به طرح گردشگری و مابقی به پارکینگ و جایگاه سوخت اختصاص داده می شود. 

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا کنون بیست میلیارد  ریال سرمایه شخصی و سی و هشت میلیارد ریال تسهیلات بانکی به این طرح اختصاص داده ‌شده است.

عسکری بیان کرد: برای تکمیل این طرح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی گچساران به پنجاه میلیارد ریال اعتبار نیاز است و فاز نخست مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی گچساران در هفته دولت سال آینده افتتاح خواهدشد.

به گزارش کرونا از گچساران آیین کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی گچساران با حضور فرماندار، معاون اقتصادی استاندار، مدیران کل آب منطقه ای ، میراث فرهنگی، صنعت و دیگر مدیران شهرستانی به زمین زده شد.

عزم پلیس و منابع طبیعی در حفاظت از جنگل‌های باشت
دنبال کنید

انتهای پیام/


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi