چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدار چهره به چهره علیرضا ورناصری با اهالی شهرستان‌ها و روستاهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس ضمن حضور در مراسم افتتاح و بهره‌برداری پایگاه اورژانس هوایی شمال و شرق خوزستان به مرکزیت شهرستان مسجدسلیمان، با اهالی روستاهای لالی و شهرستان هفتکل دیدار کرده و پای دل و دل‌ها و مشکلات آن‌ها نشست.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69491
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴

کرونا :

دیدار چهره به چهره علیرضا ورناصری با اهالی شهرستان‌ها و روستاهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا

به گزارش خبرنگار کرونا به نقل از خانه ملت، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی طی سفر یک روزه خود به شهرستان لالی به همراه جمعی از مسئولان از برخی روستاهای این شهرستان بازدید و با اهالی آن‌ها به گفتگو پرداخت.

روستاهای دژ میدان، قلعه میدان، کریم آباد (ایرانشهر)، برافتو سیپه، دو روده و ماه نو میزبان عضو کمیسیون انرژی مجلس در این سفر بوده اند.

طی این بازدیدها، ساکنین روستاها مشکلات خود را مطرح و خواستار پیگیری و رفع این نواقص توسط نماینده مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی شدند‌.همچنین طی این سفر، ورناصری از تاسیسات آب شرب شهرستان لالی بازدید به عمل آورد.

وی در خاتمه این سفر با حضور در روستای “ماه نو” پای درد دل اهالی نشست و مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار داد.

حضور یک روزه عضو کمیسیون انرژی مجلس در شهرستان هفتکل

همچنین علیرضا ورناصری به همراه سرپرست فرمانداری و مسئولان شهرستان هفتکل از روستاهای بخش رغیوه، پروژه‌های عمرانی، محلات شهرستان هفتکل و جلسه با شهردار و شورای شهر هفتکل بازدید کرد.

در ابتدا علیرضا ورناصری با همراهی سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستان هفتکل از روستاهای ابوطباره، بنه عجم، عبادات ۱، عبادات ۲ و شجیرات بازدید میدانی به عمل آوردند و با اهالی این روستاها دیدار کردند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس سپس بازدید میدانی از روند پیشرفت جاده خروجی هفتکل به باغملک داشت، همچنین نماینده مردم در مراسم کلنگ‌زنی بزرگترین مجتمع رفاهی بین راهی کشور واقع در روستای گورکرد شهرستان هفتکل با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شد نیز حضور یافت.

بازدید فرماندار و رئیس بهزیستی از معلولان باشتی و عکس العمل جالب آنها! +تصاویر
دنبال کنید

در ادامه برنامه سفر کاری نماینده بازدید از پروژه جاده چهارخطه هفتکل به باغملک(هم اکنون بخشی از آن درحال آسفالت است) صورت گرفت.

نماینده مردم در مجلس با حضور در شهرک دامپروری شهرستان هفتکل نیز دیداری با دامداران این مجموعه داشت و پیگیر رفع مشکلات آن‌ها شد.

سفر یک روزه علیرضا ورناصری با حضور در محلات کوی شهید طالقانی و کوی شهید هاشم پور شهرستان هفتکل و دیدار چهره به چهره با اهالی و ساکنین این محلات ادامه یافت، این نماینده مردم ضمن بازدید و پیگیری مشکلات این محلات، مشکلات مردم هفتکل را نیز پیگیری کرد.

بخش پایانی حضور عضو کمیسیون انرژی مجلس در هفتکل برگزاری جلسه با شهردار، شورای شهر هفتکل با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان هفتکل بود، در این جلسه ضمن جمع‌بندی این سفر، شهردار هفتکل مشکلات شهرداری شهرستان هفتکل را عنوان کرد و تقاضای مساعدت و پیگیری نماینده در جهت رفع مشکلات شد.

سفری دیگر ورناصری به اندیکا به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه عمرانی

به گزارش خانه ملت، علیرضا ورناصری همچنین به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی به شهرستان اندیکا سفر کرد.

ورناصری در ابتدا به همراه جمعی از مسئولان استانی، فاز اول طرح آبرسانی به منطقه دوراب را افتتاح کرد‌.عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه به همراه جمعی از مسئولان اندیکا از روند آماده سازی بیمارستان محلی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

افتتاح ۴ کیلومتر جاده روستای رکبی در منطقه دشتگل از توابع بخش مرکزی از دیگر برنامه ورناصری در سفر به اندیکا بوده است.در خاتمه این سفر کاری، طرح برق‌رسانی به ۱۲ روستای فاقد برق در منطقه شلا از توابع بخش چلو شهرستان اندیکا با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

جاده‌های همدان لغزنده است/ کولاک در برخی محورها
دنبال کنید

افتتاح و بهره‌برداری پایگاه اورژانس هوایی شمال و شرق خوزستان به مرکزیت شهرستان مسجدسلیمان با حضور ورناصری

چهارمین پایگاه اورژانس هوایی خوزستان با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهری پنجم اسفندماه در مسجدسلیمان افتتاح شد.

به گزارش خانه ملت علیرضا ورناصری در این مراسم با اشاره به توپوگرافی منطقه و مشکلاتی همچون مناطق صعب العبور و پراکندگی جمعیتی و همچنین بی‌توجهیها طی دهه‌های گذشته، گفت: پایگاه اورژانس هوایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در محل فرماندهی هوانیروز شهرستان مسجدسلیمان افتتاح شد و از این پس آماده خدمات دهی به عموم همشهریان گرانقدر است.

ورناصری در ادامه گفت: چندین پد اورژانس هوایی در نقاط مختلفی از حوزه انتخابیه جانمایی شده است و به فضل الهی در آینده نزدیک جهت ارائه خدمت به عموم راه اندازی می شوند.

شهباز حسن پور بیگلری

 

شهباز حسن پور بیگلری

 

علیرضا ورناصری

 

علیرضا ورناصری

 

علیرضا ورناصری

علیرضا ورناصری

ورناصری

 

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi