شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آذربایجان شرقی خیزش‌گاه علوم انسانی است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس،گفت: علمای فراوانی در آذربایجان تربیت شده اند‌ و در جامعه مثمر ثمر بوده‌اند چراکه آذربایجان‌شرقی خیرش‌گاه علوم انسانی است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69450
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

آذربایجان شرقی خیزش‌گاه علوم انسانی است

به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت،علیرضا منادی در آیین اختتامیه اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی که در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی در ۱۰۰ سال اخیر در حوزه‌ی علوم انسانی سه علامه‌ی امینی، طباطبایی و جعفری را به کشور تحویل داده است که هر سه از تبریز بودند و همچنین اولین قرآن در میان ۵۷ کشور اسلامی نیز در تبریز چاپ شد.

 نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در  مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آذربایجان‌، مهد علوم انسانی است، ادامه داد: در وزارت آموزش و پرورش یک ضعف اساسی داریم؛ باید تلاش و کوشش را به دانش‌آموزان آموزش دهیم که چندان هم نبوغ نمی‌خواهد.

منادی در بخش دیگر سخنان خود در رابطه با لایحه نظام رتبه بندی معلمان نیز گفت: شورای نگهبان مصوبه‌ی جدید لایحه نظام رتبه بندی معلمان را تصویب خواهد کرد، رتبه بندی ماحصل تلاش کمیسیون آموزش و تحقیقات یازدهمین مجلس شورای اسلامی است و اکنون نیز به نتایج خوبی رسیده است که در این زمینه از تمامی مسئولین مربوطه تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی همچنین بیان کرد: لازمه‌ی عبادت، معرفت است و هر کسی که معرفت نداشته باشد، عبادت او قابل قبول نیست.

وی افزود: فرهنگ انتظار امام زمان(عج) را باید در کنار فرهنگ نماز در جامعه ترویج دهیم چراکه اگر کسی منتظر واقعی نباشد، عبادت او چندان تاثیری ندارد./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi