جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاضلاب شهرستان نورآباد

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاضلاب شهرستان نورآباد قطعی شده است.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69431
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶

کرونا :

اختصاص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاضلاب شهرستان نورآباد

 به گزارش کرونا به نقل از خانه ملت، یحیی ابراهیمی درباره اختصاص  ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فاضلاب شهرستان نورآباد اظهارکرد: در حوزه صنعت دو شهرستان سلسله و دلفان دارای حتی یک کارخانه نیست و به صورت ویژه پیگیر هستیم بستری برای ایجاد اشتغال و تحرکی در این دو شهرستان هستیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: در شهرستان دلفان پیگیر ایجاد صنایع پتروشیمی هستیم که از صنایع پایین دستی پتروشیمی استان کرمانشاه شهرک پتروشیمی در این شهرستان تاسیس شود.

وی تصریح کرد: با ایجاد شهرک ۲۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد در حال طی کردن مراحل پایانی برای کلنگ زنی آن هستیم.

ابراهیمی اضافه کرد: در شهرستان سلسله نیز پیگیر ایجاد کارخانه گیاهان دارویی و استیل کورز است که در آینده نه چندان دور در الشتر کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی در خصوص فاضلاب الشتر و نورآباد گفت: در سال ۷۵ این پروژه شروع شده اما به دلیل اختصاص اعتبارات قطره چکانی هنوز در وسط راه هستیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سال گذشته در این خصوص پیگیری‌های زیادی را انجام دادیم که تقریبا سیستم شبکه آن ۱۰۰ درصد اجرا شده و کارهای ساختمانی آن انجام شده است و تنها  تاسیسات الکتروموتور آن است که متاسفانه در سفر اخیر هیات دولت به لرستان، جزو پروژه‌های مصوب سفر قرار نگرفته بود که مورد اعتراض بنده قرار گرفت.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های جدی از طریق استانداری لرستان، وزارت نیرو،  صولت مرتضوی معاونت ریاست جمهوری و سازمان برنامه و بودجه مکاتبات و پیگیری‌هایی انجام شد که در مجموع ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاضلاب شهرستان نورآباد قطعی شده که البته با این رقم کار به پایان نخواهد رسید و نیاز است مبلغ به شکل واقعی مصوب شود.

بهره برداری بخش نوزادان بیمارستان شهید دکتر بهشتی شهرستان آستارا
دنبال کنید

وی بیان کرد: متاسفانه مصوبه برای فاضلاب شهرستان سلسله قطعی نشده و ضرورت دارد  مبلغ به شکل واقعی مصوب شود تا بتوانیم این دو پروژه را به سرانجام برسانیم./

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi