پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

مزین شدن بلوار ورودی قلعه رئیسی به نام شهید مدافع امنیت

به گزارش کرونا از چاروسا، به مناست ایام‌الله دهه فجر با هدف گرامیداشت مقام شهید، شهادت و مقام شهید امنیت مقداد بویر که در درگیری با قاچاقچیان به فیض شهادت نائل شد  بلواری در شهر قلعه رئیسی(محله نوروز آباد) به نام این شهید والامقام نام‌گذاری شد و در این مراسم از تمثال مبارک شهید امنیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 69055
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

کرونا :

مزین شدن بلوار ورودی  قلعه رئیسی به نام شهید مدافع امنیت

به گزارش کرونا از چاروسا، به مناست ایام‌الله دهه فجر با هدف گرامیداشت مقام شهید، شهادت و مقام شهید امنیت مقداد بویر که در درگیری با قاچاقچیان به فیض شهادت نائل شد  بلواری در شهر قلعه رئیسی(محله نوروز آباد) به نام این شهید والامقام نام‌گذاری شد و در این مراسم از تمثال مبارک شهید امنیت که با حضور مسئولان و خانواده شهید بویر برگزار شد رونمایی شد.

امام جمعه قلعه رئیسی در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شهری و شهردار محترم که این بلوار را مزین کردند به نام این شهید مدافع امنیت گفت: از اینکه این جا جمع شدیم برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدی از اهالی محترم روستای الگن است از پدر و مادر این شهید بزرگوار که چنین فرزند برومندی را تربیت کردند تقدیر می‌کنیم.

صلواتی در مورد عظمت شهداء اشاره ای با آیات سوره محمد و آیه وَالَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ کرد و گفت:کسانی که در راه خدا کشته می‌شود هرگز کارهایشان ضایع و اعمال آنان گم نمی‌شود.

وی با بیان این‌که ما مرهون خون شهدا هستیم گفت: همه خون‌هایی که دادیم برای پاسداری و زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی است و آنچه که شهداء بر گردن ما حق دارند همین زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهداء است.

شهردار قلعه‌رئیسی در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر و خیرمقدم به خانواده‌های شهداء،امام جمعه محترم،بخشدار،شورای شهر ،نیروی انتظامی،فرمانده سپاه بخش چاروسا ،پدر و مادر شهید بزرگوار،اهالی روستای الگن و مردم نوروز آباد و همه مردم که در این مراسم حضور دارند گفت:کوچه‌های دلمان را به نامشان زدیم تا هر از گاهی که آدرس منزلمان را بپرسند بدانیم از برکت خون همین شهید است که در منزلمان به آرامش رسیدیم.

گازرسانی به ۵۸ روستای محروم «زیلایی» روی کاغذ ماند
دنبال کنید

وی گفت : هر چند که ارزش خون شهداء فراتر از این ظواهر دنیوی است اما به پاس قسمتی از این جانفشانی آنها اینجا گردهم آمدیم تا با افتتاح این بلوار دین خود را به شهداء ادا کنیم.

پایان این مراسم همراه بود با رونمایی از تمثال شهید مقداد بویر که مهرماه ۱۳۹۹ در  درگیری با اشرار و قاچاقچیان در خوزستان به شهادت رسیدند.

مزین شدن بلوار ورودی قلعه رئیسی به نام شهید مدافع امنیت 5

مزین شدن بلوار ورودی قلعه رئیسی به نام شهید مدافع امنیت 6

مزین شدن بلوار ورودی قلعه رئیسی به نام شهید مدافع امنیت 7


منبع: فارس

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi