پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از دو طرح عمرانی در آبفای شهر شهید چمران

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس، گفت:کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از دو طرح عمرانی در آبفای شهر شهید چمران عملیاتی شد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 68994
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

کرونا :

کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از دو طرح عمرانی در آبفای شهر شهید چمران

به گزارش  کرونا به نقل از خانه ملت،حبیب آقاجری در خصوص پروژه اصلاح خط اصلی شبکه آبرسانی شهر چمران و شهرک بعثت بیان داشت: با توجه به فرسودگی خط انتقال آب شهر شهید چمران که از عوامل قطع آب در این شهر و شهرک بعثت است، تصمیم به اصلاح خط اصلی شبکه آبرسانی گرفته شد.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جولکی در  مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه عملیات اجرایی این طرح به طول ۷ کیلومتر امروز به صورت مشارکتی از سوی شرکت آب و فاضلاب خوزستان و شرکت عملیات غیرصنعتی آغاز شد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس در خصوص این پروژه بیان داشت: با توجه به آبگرفتگی‌های سال قبل و نبود سیستم جامع دفع آب‌های سطحی در شهر چمران، تمامی حجم دفع فاضلاب و آب‌های سطحی در این ایستگاه انجام می‌شد.

آقاجری ضمن قدردانی از پیگیری‌های رییس آبفا شهر چمران افزود: خوشبختانه این ایستگاه با هدف افزایش ظرفیت از ۲۰ هزار به ۱۰۴ هزار متر مکعب در شبانه روز و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال بازسازی شد.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندر امام‌خمینی(ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این افزایش ظرفیت توسط دو هدر خروجی و نصب ۶ دستگاه پمپ انجام و دیزل ژنراتور این ایستگاه نیز تعمیر شده است تا در شرایط اضطرار، آماده خدمات‌رسانی باشد.

آقاجری در پایان ضمن قدردانی از همکاری صنایع پتروشیمی و شرکت عملیات غیرصنعتی تاکید کرد: همچنین مقرر شد یک دستگاه خودروی جنتکس برای اداره آبفا شهر شهید چمران از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی خریداری شود./

ضرورت تسریع احداث ناحیه صنعتی بیزه داورزن به عنوان واحد تخصصی تولید فلفل کشور
دنبال کنید

پایان پیام

منبع: خانه ملت

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi